Bara så du vet ..!!..




487262-294

Varför är det så svårt att komma över någon?..
Är det för man igentligen inte vill komma över eller för att man plötsligt saknar något..
Varför gör saknad så ont..?...
Eller inbillar vi oss bara smärtan..?..
Kan inte i ord beskriva känslan som jag ständigt bär..
Som om jag vore ensammast på jorden..
Är jag det..?..
Eller är du där ute,,..!?..
Lika ensam som jag för att en dag vara med mig.?..
Är du den rätta? eller ska jag gå igenom denna känsla igen..
Och om jag överlever denna.. Överlever jag nästa då med.?.
Varje dag känns som döden..?..
Mer död än levande..
Ibland känns det som om mina chanser är gångna..
man har varit kär ett par gånger och utnyttjat orden Jag ÄLSKAR dig..
Menar man det varje gång.. eller flyr man från något?..
Eller om man bytar ut orden fly till försäkra..
Vill man ha en försäkring på att man är älskad,,
Eller utnyttjar man orden för att inte göra någon besviken..?.
Jag är så gott som tom nu...
Kan knappt gråta mer... inga tårar kvar..
Kan knappt skratta mer, Inga glada tankar kvar..
Saken är den att detta är inte jag..
Detta är INTE Christine...
För Christine var en underbar och glad person förr..
Skrattade jämt....
JÄMT..!!..
Jag är glad att jag i alla fall kan erkänna..
Erkänna att jag saknar dig..
Att jag fortfarande älskar dig...
Och jag ljuger antagligen inte i heller när jag säger att det alldig igen kommer bli.
VI..
Du har gjort slut med mig så gott som 2 gånger...
Jag är värdelös att ha och jag är värdelös på att hålla dig kvar...
Är det ändå äkta kärlek..?..
Eller är vi rädda för att bli ensamma..?..
Men en fråga jag frågar mig ofta är..
Vill vi vara utan varandra för evigt och evighet..?
Förbi all oöndlighet som vi lovade varandra att gå hand i hand..
Det finns dem som har det sämre än jag.. Det är jag VÄL medveten om..
Sämre än oss...
Men vi gav upp..
Dem som har det sämre än oss.. kanske utan mat , vatten och kärlek
Dem ger inte upp...
Hur bygger man upp en sådan styrka?..
Har jag förvandlat all min styrka till svaghet..?..
Jag bär på hundra tusentals frågor...
Jag har så gott som inga vänner.. Och dem jag känner är jag inte redo att prata med om allt detta..
För dem känner mig inte riktigt än..
Jag vet inte riktigt vem jag själv är..
Ska gå mot tv,n nu... Försöka tänka på något annat..
Hoppas jag drömmer något fint i natt...
Men då avbryter väl gud det med..
Jag....
Förtjänar inget fint...
//StiiiiNa...
487262-299






Kommentarer
Postat av: Lis

Men gumman... E de verkligen så illa. :( jag tycker om dig, fram djupet av mitt hjärta. :) kramar om dig,

2008-04-05 @ 23:37:01
URL: http://Http://lisnilsson.blogg.se
Postat av: Emma

Hej hjärtat. önska jag kunde ta all din smärta ifrån dig och ge dig världens lycka. Hoppas du snart mår super bra igen, förstår om det kan ta tid, Finns alltid här för dig!
Puss

2008-04-06 @ 08:57:47
Postat av: Maaddy

Heej! Jag tyckte att den var super fin. Men det ser lite tomt ut uppe vid. ja du ser själv när du ser på det. Men annars så var det super fint, helt i min smak. Tack gumman.... Älskar dig puss

2008-04-06 @ 15:33:13
URL: http://friiid.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: