Bookat =)



487262-359*PuuTTee*

Du är sååå viktig för mig... Du säger alla dem rätta ord vid varje rätt tillfälle...
Du hjälper mig igenom gråt och detta jävla samhälle..
Du ringer lilla mig varje dag,
säger att ingen förtjänar lycka mer än jag...
Putte jag bär dig i mitt hjärta,
Taaaack för du tog min hand och blåste bort all smärta..
Kan inte säga allt i ord Men Putte,,, du är det bästa på denna jord..
// Stiiina som är meeega kär i sin Patrik..

Då var det fääärdigt =).... Shiiit vad gaalet ball vi ska haa... =)
Läängtar så jag håller på att bli tokig...
Fick ett sms idagarna av Putte,,,
I första sms:et lät han mig gissa vad han hade i sin jack fick...
Hmmm.. Jag som är sååå dålig på att gissa... eller i alla fall gissa rätt Haha,,
Han hade varit o fixat 2 st 2 dagars biljetter till Metaltown avslöjade han i sitt andra sms,.. Wiiiiiii..
Liiitteee gllaaa jaaa ble.. =)...
487262-360

...... Sen gick det en daag och så fick man ett meddelande till.. faast på msn,,,
Han skulle fixa en överraskning till maaj... Hmmm O jag som är VÄRLDENS nyfiknaste människa.. Haha...
såå jag försökte bärja mig till dagen efter.. igår då.. =)..
Så skrev han på min mobil.. snabba in på msn... tror du kommer bli glad =)...
Så jag snubblade över allt som låg i min väg och slängde mig på datorn...
Söötaste hetnos hade fixat ett hotellrum till oss.. som vi ska bo på dem två dagar vi är i götet...
sååå jääävla fiiint.. Med hästens säng o allt =).. Snacka om att vi kommer ha mysssigt.. =)  

487262-362

487262-361








Såååå otroligt fiint hjärtat mitt... Längtar som saakt så jag håller på att bli TOKIG....
Baabyyy. Jag <3 Dig....
Masssor med käärlek o kyssar... //Diin StiiiNiiS..



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: