Jag förlorade min älskling.



Varför är det så svårt att gå vidare?..
När den man älskar över allt i heeela världen lämnar en?..
Han lovade mig världen, all kärlek som existerade.. Varför är jag då ensam nu? Och gråter..?
Du ska ju vara här nu.. Hos mig.. I mina armar,, Med dina läppar intill mina,,..
Varför är jag en såå världelös flickvän?.. Det sista jag ville var ju att förlora DIG..!?..
Du var ju mitt allt.. Mina 800 månader.. Mitt hjärta och mitt leende framför allt min framtid och oändlighet..
Vi var tillsamman i så gott som 6 månader... Glömde du bara mig helt plötsligt, Och slutade älska mig?.. Vi har ju haft våra bra studer. Oehört bra stunder... Mitt hjärta slår såå jäävla hårt för dig.. Hade jag kunnat ta tilbaka dig hade jag gjort alllt allt allt.... Jag klarar mig inte utan dig min älskling... Ingen känner igen mig längre.. jag bara gråter o gråter... Önska du kunde fatta hur mycket jag älskar dig.. Och hur mycket jag vill vara med dig.. Jag VET att vi har haft svååra stunde.. Men SNÄLLA niklas.. Tänk om... Behöver vi inte varandra? Behöver du inte mig alls?.. Har jag gjort enbart fel?... Förtjänar jag inte ens lite att ha dig i mitt liv?... Jag vill inte vara utan dig.. Inte någonsin... varför kan vi inte bara bli en av dem lyckliga ihop?.. Kan vi inte kämpa lite till?...
Jag klarar inte detta utan dig... Du gav mig all lycka o kärlek... Jag är så enormt svart sjuk.. därför killar sårar o ljuger för mig jämt.. Förlåt för att jag inte alltid trott på dig,, eller varit den jag egentligen är för dig.. Jag vet inte vad som har hänt.. men älskling.. jag klarar inte detta utan dig.. snälla snälla Niklas.. Kom o ta min hand igen... Håll den som lovade... Släpp den inte som du lovade...SNÄLLA! Snäääääla NIklas... Kom tillbaka till mig...
Jag lovar lovar lovar att bättra mig... Jag vill bara döö för jag gör bara fel saker hela tiden.. Jag vill inte vara utan dig... Förstår du inte hur starkt jag känner för dig?...
Våra ringar.. Inte ens de har jag kvar att titta på... JÄVLA skiit oxå... Vi var såå jävla lyckliga när vi satt där i badet tillsammans och bytade ringar.. När vi skaffade våra bebisar och när vi för första gågngen i småland sa att vi älskade varandra.... Gör inte så här mot oss... Lämna oss inte...

JAG ÄLSKAR DIIIIG... // din vad faaan du ä tycker =( ..



Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hello :) Tråkigt :/ Hoppas det löser sig.
Om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig i min blogg.. Sjunger&spelar..
Ha en bra kväll :D

2008-04-08 @ 20:02:42
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: nej

att du inte ger dig ? det e ju precis som du vill bli sårad igen

2008-04-08 @ 20:14:01
Postat av: Maaddy

Jag mår dåligt på grund av att jag inte kan bli gravid plus att jag har en jävla sjukdom so jag inte vill ha... Jag vill inte vara sjuk 24timmar om dygnet. Skit tråkigt.... Hatar det så mycket....

2008-04-09 @ 12:22:59
URL: http://friiid.blogg.se
Postat av: Hilajna.

Du ska strunta i vad den där ovanståeende skriver. Alla känner olika för olika saker. Den personen reagerar kanske inte likadant som dig. Men det betyder inte att du har fel i att känna som du gör. Fortsätt skriv, skriva och lätta ditt hjärta. Tro mig det hjälper. Och är Niklas rätt för dig, så kommer han tillbaka. Om inte så finns där en där ute. :) Kram Helena.

2008-04-09 @ 19:21:54
URL: http://Helenaskog.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: