Längtan..!!..




..Efter sand under mina fötter... Efter havets brus... Efter solens värme och barnens skratt..
..Man är kanske lite bölig men jag hade även sett fram imot hålla din hand i sommar..
..Ibland känns livet bra hopplöst... Som om man kväver sig själv och man vet inte hur man släpper taget...
..Hur släpper man taget!?.. Av något eller någon man bryr sig om... Och varför är det alltid den man bryr sig om som blir sårad!?...


487262-273

Idag ska jag hjälpa min mamma med hennes vinlotteri... Ska försöka lee lite.. 
Hoppas det är som folk säger... Att någon gång vänder sig lyckan mot dig.. Jag vill ha barn och bo hemmifrån.. Jag vill ha jobb och tjäna egna pengar!!.. Jag vill ha någon som vill göra det med mig.. Trodde jag hade d =(..
Nä nu blir det att ta en dusch....

Jag faller..... FALLER...




 

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: