LiiNnAa <3



...Var bara tvungen och skicka in Linas text som hon har skrivit på sin lunarpress...
Söööötaste gumman.. <3...

487262-7


Stina min älskade vän ! du vet nog inte hur mkt du betyder för mig ! jag vet inte hur jag ska visa det . men ja hoppas du tror mig när ja säger att ja aldrig kommer lämna dig eller svika dig , jag är inte som alla andra idioterna som finns . det ska alltid vara du & jag gumman ! vi ska bara pissa på alla jävla svikare & vara glada att vi har varandra eller hur hjärtat ! jag är så jävla glad att ja har dig vill aldrig förlora dig som vän ! för då vet jag inte vad jag gör SÅ lyssna på mig =) pissar på allt & alla och har kul tsm ist ! Jag har ju inte kännt dig länge MEN det känns som ja har kännt dig i hela mitt liv , och du är precis som mig & det finns inga som är som mig JO du nu :D & ja så jävla glad för det . kan äntligen vara mig själv .. Jag Älskar dig gumman min Kisses<3


Du är heelt underbar Gumman... Älskar dig... Diiin StiiNna..

487262-285



Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

2008-04-11 @ 01:59:57
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Sofi

aha ok på det viset! visst du kan fixa om du vill men jag vill inte lämna ut lösen ordet här.....

2008-04-11 @ 16:36:34

♥Skriv gärna en rad♥: