Nu så..!!...



.. Funkar mitt internet igen....

Massor har hänt... Strax innan jag lämnade hyllinge (dagen innan) Hade vi en poker kväll... Jag kom delad etta... Antar att vi borde delat vinsten min niklas har den.. Hade val att ta allt men det hade jag inte hjärta till.. Men hälften vore inte fel så man kunde köpt pressent till ola (styvpappa)..sen kom man hem till Trelleborg igen i söndags... Niklas o jag sepererades som ovänner och har inte pratat sen dess... Det gör riiktigt ont.... Saknar honom....

   
<-Tommy,Niklas->
(Poker kvällen)

Seen hände det som verkligen inte får  hända här hemma... Men det går jag inte in på... Gråtit nu i tre dagar men är lite bättre nu... I Måndags var jag SJÄLVKLART o såg Malmö - Göteborg!!... Premiär match.. Slutade 1-1.. Men bättre det än Götet skulle ta hem d...  Jag var där med två kill kompisar!... Standar fotbolls kompisar.. Förutom när jag går (Gick) med Andr´ee...

487262-269487262-268

Matchen var slut 22:00 så det var sängen när man kom hem...
Tisdagen vill jag inte nämna för den är död för mig.... Älskar dig d vet d... Önska d inte hände..
Idag har jag först varit i stan med Emma.. Fixat lite kul till och med våra fotoalbum... Blev rätt bra faktiskt,
Sen klocka sju var mamma o jag på vattengyma... Häärligt... Hela badhuset var ner släckt och så var det en massssa tända värme ljus... Såå mys.. Behövde jag verkligen efter tisdagen...

Ha d bääst... Jag tänker FÖRSÖKA..



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: