Party, Party..!!..



487262-353

Idag vankas det feeest..!!...
Fredag och det närmar sig kväll..
Min dag har börjat lugnt med en låång dusch och tv tittade.
Var i Malmö igår och tog en fika med Cindy.. Fick hon åkt Saaben, Låter lite mycket nu dock =)
Vi pratade i massor och skrattade i massor som vi alltid gjort =)..
Så när fikan var över och bilresan hem började bestämmde vi oss för att parta idag..
Så om en timme kommer töserna till mig i svedala..
Först ska vi ner och ta en titt på tivolit som svedala slagit upp.
Efter det ska vi hem och slåss om duschen och göra vid oss för en ute kväll i Malmö.
Vi har inte riktigt bestämt vart det bär av.. Men Heartbreak eller Privé antagligen..
Nu ska jag duka fram lite chips och nötter att frästa flickorna med.
skriver en liten uppdatering om vår kväll i morgon..
ha det bäst...
Ps.. 8 dagar kvar sen drar jag =)..Älskar dig Lina.
OCH jag har fått jobb.. =)
//StiiiiNaa..




Kommentarer
Postat av: Lis

Ahhh...va kul gumman. Var e det jobbet??? Va glad jag e för din skull. Puss

2008-04-19 @ 19:19:42
URL: http://lisnilsson.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: