.. Skönt..



Då var man hemma igen... Varit iväg och hämtat Saaben och ätit hos Mange... Grillat MUMS..!!.. Fick man äntligen skrattat lite.. Kan ju inte låta bli att busa i massor med hans två underbaara hundar Maja & Simba.. (Braja & Bimba) ... =) ... Mange är så sjuuk.. man skrattar hela tiden.. Vi pratade även allvar och han fick man att tänka på annat.. Skönt inte alla ger upp på en,... Trodde Louise skulle höra av sig om min bjudning.. Hoppas hon gör det i morgon...

Manga tyckte jag skulle starta upp en hund kennel och avla på Maja som är en enormt fin Tik på 3 år.. Hon påminner om en Hysky men kommer ej ihåg hennes ras namn... Simba är en Vorste,, glömt hur det stavas =)..

Måste bara tillägga att man ätit oliver idag.. Gillar d inte riktigt.. Men blir man bjuden äter man.. Åt även soltorkade tomater inte en favis i heller...

Nu blir det sängen.. Men innan dess måste jag skriva ett inlägg till underbara Emma...
Min undebara tööös... Tack gumman för din komentar.. den värmde i hela hjärtat...
Behöver verkligen någon som står vid min sida.. Du är en heelt underbar tjej.. Glöm aldrig det...
Kraaaam... /Love StiiiiNa...

Natti natti fuckers....



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: