Tack...!..




Det finns dem människor man pratar med allt om.. sen finns det dem som man verkligen inte vill prata med..
Dem senaste dagarna har jag pratat väldigt mycket med Robin..
Tack för du funnits där för mig.. Fått mig att skratta när tårar har varit nära ögat...
Du fått mig att känna mig viktig mitt i allt det som gör ont... Jag har känns mig såå jävla värdelös dem senaste veckorna... Jag har inte bertättat för dig varför pågrund av att jag inte vill dra in dig i en massa tråkig sörja.. Men att du stått vid min sida när dem flesta har sviktit betyder såå jävla mycket för mig... Jag har verkligen behövt någon som dig nu... Som kan tårka mina tårar och få mig att skratta trotts att det känns som jag bara vill lämna mitt liv...
Jag är dig evigt tacksam.. Du är en underbar underbar människa... Tack för du finns för mig...

// StiiNa...



Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer finnas kvar så länge du önskar. och du betyder lika mkt för mig, så jag går ingentans. (L)

2008-04-15 @ 14:50:58

♥Skriv gärna en rad♥: