Fullsatt vecka... wünderbhaa





Stiiiiiiiinnnaaaaa <3
Denna veckan kommer man svettas..
Haha..
Imorgon är det ju efterlängtade outsider som man psykat följer :)
Tisdag blir lugn som det ser ut nu,. Förutom jobb då som blir hela veckan så klart.. ( Shoppa lite kläder inför helgen)
Onsdag ska man hem till Louise på kräm party.. det ser jag verkligen fram imot..
Tack för inbjudan gumman.. Ska bli HELT underbart att träffa dig igen.. Saknar dig alltid juue..
På torsdag ska jag in till Malmö och träffa Emma och dottern från Helsingborg.. Ta en fika och fira henne 23års födelsedag.. Ska bli mega skoj gumms.. Fikan is on me :P ..
Efter fikan ska jag passa på att träffa min kill kompis Andre som man känt sen gymnasie tid..
Blir att ta en titt på hans lilla amstaff valp som jag antagligen kommer knycka med mig hem Haha..
Andre älskar mig så det gör nog inte han något.. Haha.. Kanske..
Fredag kommer Lis (Louise) ner till mig.. Då är det Palm festivalen.. Så jäävla nice gumman.. Sjuukt vad jag längtar..
Du och jag blir ju BOKSTAVLIGEN talat som två barn haha..
På kvällen blir det lycktorna och mer karuseller med Bobby.. Tyvärr var louise tvungen att åka hem då tror jag :(..
Lördag blir det baka med min bästa kill kompis Krille, Vi ska baka mjuk pepparkaka, Jul noja Haha..
Gott dock :P..
Sen någon gång på dagen kommer Cindy.. Min gumms...
Så ska vi gå på resturange och äta gott,,
Sen blir det festival och lycktorna..
Efter det blir det Maggasinet.. palmkväll där.. eller så blir det att festa inne i Malmö..
Inte bestämmt än.. allt löser sig..
så kommer det kanske en fin pojke från Malmö o säger hej.. det tackar man för Haha..
Inga fler pojkvänner nu.. NOPP.. haha.. men smeka o leka får man väll? eller?..
Haha...
Sen sover jag antingen hos henne eller hon hos mig,, sen blir det gooe frulle..
så från onsdag till söndag kväll är man GANSKA fullsatt... heeelt underbart..
tack för ni finns underbara älskade ni...
Behöver verkligen er nu...
Saknar juhlian av hela mitt hjärta... YES i DO... Men han vill inte ha med mig och göra mer..
Bättre att släppa tårarna..
I det sista sms av honom stod det..
Det som en gång fanns mellan dig och mig finns inte mer, ju snabbare du får in det destu bättre..
TREVLIG kille...
Jaja... han var i alla fall den jag älskade..
NÄ nu spårar det ut.. skit i han... finns såå otroligt många fler...
kan ju minst säga att det slits i en Haha..
Nanna gott alla..
Nu ska stina i säng..

Hmm borde kanske nämna vad jag gjort denna helgen när jag ändå skriver..
Haha..
Okej.. lite snabbt,,
Varit ledig sen Torsdag förra veckan..
Varit i Helsingborg på hudkliniken där..
Modigt nog raggade jag upp en kille på lunar och sov där Haha..
Shiit the same typ..
Heelt underbar va han.. VÄRSTA gentlemanen.. alltid skönt med fler vänner... Tack kim..
(Hmm.. Inte ens avslöjat det för lis än.. Hon får detaljer sen :P )
Sen åkte jag hem på fredagen då.. Kim körde mig in till Helsingborg, han hämtade mig även vid tåget när jag kom.. Vi tittade två skräckisar och sen somnade jag.. han var typ vaken till 07:00 på morgonen.. Knäpp.. sen gjorde han kaffe till mig på morgonen o så satt vi o kollade när hans katter skulle slåss Haha CP.. =)
På fredagen hämtade Fredrik mig.. en av mina BÄSTA kill kompisar sen ett antal år tillbaka..
Han ville inte att jag satt hemma o grät över mitt ex.. Så hem till honom o grillade med hans polare.. Helt underbara var dem.. och deras lilla dvärg collie valp =)..
Sen blev det bara ja o fredrik på lördagen o söndagen.. tittad en MASSA filmer.. fick mig att tänka på annat det var skönt.. Tack vännen för du ALLTID ställer upp för mig..
Kan inte tacka dig nog..
Ps hoppas det löser sig med den där flickan.. Hon var Ju AS fiiin.. värsta modellen Juuee..
NEJ..
Nu säger jag natti natti..
Och jag skaaa försöka bli bättre på att skriva blogg..
Pössen
//StiiiNisss... The one and only



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: