Söndagens besvikelse.



Just nu är jag mest besviken..
Planerna idag blev inställda.. Man ska kanske inte klaga.. Helgen har ju varit toppen..
Men när man blir lovad något och man ser fram imot något så kryper besvikelsen fram och det känns inte bra.
Jag gjorde vid mig, handlade gott gott och var färdig för att gå när jag får sms efter sms att det inte blir något.. Då stod jag utanför.. Det var bara vända om hem och slänga sig framför tv och dator själv..
Hade det inte varit för att han ska till Miami i 2 veckor nu så hade jag inte blivit lika besviken, och när han sen kommer hem igen så börjar han jobba i Danmark.. Vi kommer typ inte ses så mycket sen..
jaja.. skit samma nu.. Känner mig som en bort skämd snorunge...

Tittar på tv nu... Tjejer som mår dåligt över sina små bröst... Mina är inte så stora men jag är fullt nöjd.. Tänk att folk vägrar gå till jobb och affären för sina bröst..

Efter tv blir det sängen för mig... Inte hänt något idag.... MEN,,, Jag fick gjort en sak idag.. haha... det var skoj... Finns bara en person till som vet vad jag pratar om.. Hoppas du blev nöjd.. Hihi...

Sov gott alla..... Upp 04:30 igen i morgon.. Jobb Jobb Jobb.... pengar =)...



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: