Stajna o Lis <3





Idag tog jag bilen och for till Lis direkt efter jobb..
Blev lagom stressigt men det skiter jag stort i..
Längtat hela dagen efter att få träffa min gumms..
Händer ju tyvärr inte allt för ofta..
Vi uppdaterade oss lite isaker som hänt tog en mumsig fika under tiden =)..
Efter det rusade vi runder i Lund för att kolla julklappar...
Måste fan vara det svåraste året att hitta julklappar nu.. KRIS...
Blev inga julklappar haha.. Illa... Efter några timmars tittande och pratade var det dax att köra hem.. :(
Saknar verkligen min flicka.. Gillar inte att hon bor så långt bort ..
Tack för idag min ängel <3..
Ses kanske nästa helg.. HOPPAS,,
Älskar dig..
// Din Stina..


På vägen hem körde jag in om Dick..
Trots att jag kännt mig lite knäpp idag så har jag saknat honom..
Vissa saker får man lära sig accetera o andra får man försöka förtränga..
Jag tycker om dig baby..
Glöm aldrig d..
<3



Kommentarer
Postat av: Lis

Haha... vi e ju fan snyggast. =) Jätte kul o träffa dig gumman. Hoppas bilfärden hem löste ett o annat. Vill ju ditt bästa. Måste träffas igen, snart! Puss

2008-12-13 @ 07:53:51
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: