Dax att blogga igen =)



Jaa.. Då har man inte skrivit på ett tag igen... Illa Haha...
I helgen har jag bott i Helsingborg hemma hos min älskling... SNACKA om att han har värsta utsikten från sitt rum. Över Danmark och havet...  Han bor på 7 och översta våningen.. Jäävla utsikt.. Han har till o med en fontän utanför sitt hus som ger en värsta utomlandskänslan =)...
Vi tittade på film och mös en massa..Baby spelade lite gittar med och sjöng.. så jäävla heet.. Han har AS fin röst.. Myys... Jag mådde lite dåligt i helgen. Gamla saker gjorde sig påminda så jag var tyvärr lite otrevlig... Men jag bad om ursäkt och lovade att kämpa.. Jag ska gå till en hjärnskrynklare oxå tänkte jag.. mår så jäävla dåligt för somliga saker som hänt mig.. Tack älskling för du tar hand om mig och gör mig glad igen när tårarna är framme.. Tycker om dig...
Jaa.. Idag är det Tisdag.. Jobbat i två dagar och är två dagar närmre semestern.. 8 dagar kvar nu.. Nice..
Jaa.. nu blir det titta tv och sen sova tidigt.. Runt nio tror jag.. sköönt.. =)..
Satt o kladdade på benet på jobb Haha FJORTISS... meen hade NOLL att göra Haha.. Solen sken as skarpt i ca 10 min under hela dagen på jobb.. GRYMT haha...
Ha det bäst alla... //StiiiiNa <3<3..





Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: