Flickvän...<3



Igår kom jag hem efter en underbar helg med hjärtat..
Vi åkte i torsdags... Började med att köra till Hyllinge/maxi och handla.. SHIIT vad det blev mycket handlat alltså Haha..
Efter ett besök på kanske 30 min där körde vi vidare mot Kågeröd där stugan vi skulle vara i under helgen låg..
Det var bara jag och baby.. Man har ju längtat efter den helgen i över en vecka.. När vi väl kom ditt började vi med att slänga in sakerna och förbereda maten för morgondagen... eller gjorde vi det samma dag?.. shiit vilket minne HAHA..
I vilket fall som.... Efter vi var klara med allt slängde vi oss framför tv:n...
dagen därpå var det midsommar,, Vi blev ett.... WIII..... så Midsommar 2008 20/6 blev vi tillsammans.. shiises vad jag längtat efter att få honom som min pojkvän... Nu känns allt helt underbart...
Vi åt mega gott och möös i mängder..
Dagen därpå kom hans systrar o lindas pojkvän mattias o vovve och åt med oss.. Jätte trevliga =)..
På kvällen grillade vi marsmellows.. jag o Baby då bara.. Sen gick vi ner till kågeröd och handlade gott inför två filmer och massor med mys..
dagen efter var det dags att packa sig hem... Vi körde först hem till honom och lämnade av lite saker sen hem till mig och mös innan han skulle hem.. Han den där.. han min POJKVÄN <3...
Tack för du finns baby.. Är meega kär i dig..




Kommentarer
Postat av: Hilajna.

I'm happy for you. :)

2008-06-24 @ 08:27:23
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du blir kär lätt du ;)

2008-06-24 @ 14:36:38

♥Skriv gärna en rad♥: