Helgen..



Jahapp... Då var det måndag och helgen är passerad än en gång.. Blää..
Baby har varit här sen i Fredags... Han kom runt 17:00 i Fredags har jag för maj haha... Sen gjorde vi vid oss lite och drog upp på vånga.. Efter det drog vi och hyrde en film.. Wisper... En helt OK skräckis... Jag var bara så jäävla mega trött och kunde inte hålla mig vaken.. Så min underbara pojkvän tyckte vi skulle stänga filmen och sova så kunde vi se klart den dagen därpå... Han är bara såå bäst.. Han var inte ens trött.. Han tänker alltid på mig före sig själv.. Fattar inte att jag har han i mitt liv... Jag skulle fan inte klara mig utan honom.. uscha nä... Dagen där på vaknar jag av att min älskling ligger och pussar på mig och smeker min arm med sina fingertoppar... Vi satte i gång filmen och såg klart den... Sen gick vi upp och drog ner till stan.. Skulle titta på t-shirt men blev lite annat skoj i stället =)..

Jaa,, Just det.. glömde nämna att baby fick en mobil av mig på fredagen.. LITE dyr dock.. 4500 men LÄTT värt det..
En svart sony Ericsson... Jäävligt snygg... Blir kanske en sån till mig själv med nästa månad.. Kanske en annan färg dock..

Ja tillbaka till lördagen... Vi drog en sväng till Svedala marknad... Sen på vägen hem körde vi in om vånga igen då vi upptäckte ett nytt stånd... Så jäävla fint... Indunesiskt tema.. Jag köpte två masker.. Skit snygga... Pojken min köpte en yxliknade sak..
Sen bar det av hem. Vi gjorde oss klara för en sväng till lycktorna...
Det var ganska tråkigt där igår så vi pinnade vidare till magasinet.. En nattklubb i Trelle... Deet var skoj... Många flickor tittade på min pojke.. Jaa jag såg er nog... MEN han e bara MIN.. =).. Världens hetaste MIN.. =)..
När klockan närmade sig 03:00 gick vi mot shell och handlade korv.. Där träffade vi en kille som baby träffat tidigare på maggan.. han ryckte upp tröjan på han o börja ta han på hans mage Haha.. Han gillade babys tattos.. Haha.. Tydligen jäävligt mycket... Jag håller med ;) ...

Söndagen började med att vi vaknade till efter lördagen... jag hörde om louise hade någon tanke på att dyka upp.. Det hade hon =)... Wii... Så jag och baby gjorde oss klara och drog mot svedala marknad där vi skulle möta henne och sen kolla marknad och Brolle Jr.. Skit härligt att träffa dig gumman.. trist det är så sällan bara... Behöver dig verkligen i mitt liv... Sen mot trelle igen och mammas levergryta.. Mums... Efter det körde jag och baby till beddinge och spelade minigolf sen körde vi till Smygehuk och tog en glass .... Sen busa vi på standen med stenar o skit Haha.. Och sen la vi oss i gräset och mös.. så jäävla härligt..
Tack för du ger mig lyckliga dagar baby.. låt mig aldrig förlora dig.. Lite senare körde vi o tvättade babys bil.. Flugorna ville dock stanna i grillen Haha... Sen mös vi lite hemma hos maj innan det var dags för baby att köra hem =(..
Saknar dig redan..

Måndag idag o jobb.. Fyy vad denna dag SÖG.. Bläää.... Ska nanna kl 21:00 idag efter outsider om jag inte somnar under programet... Just nu sitter jag o saknar min älskling så det gör ont.. SKIT skumt.. varit med varandra hela helgen och nu känns det bara så mega tomt... KOOOM hiiit... Hoppas vi ses snart igen baby.. Dagarna utan dig är jobbiga och dagarna med dig GUDOMLIGA =)..

Ha det bäst alla.. //StiiiiNa <3<3



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: