Jag älskar diiig...



Det finns EN kille och endast EN kille som jag älskar,.
Jag älskar honom av heeela mitt hjärta och det finns INGEN som han...
Det finns EN kille som jag vill nämna och endast EN..
Den killen fyller år idag och har all ära i världen....
Världen vore inte den samma utan dig... Om jag förlorar dig dör jag ut...
Jag är kanske tjej,, men skulle något hända dig skulle jag bli starkast i världen och slå sönder allt o alla...
JAG ÄLSKAR DIIIIIIIIIIG........... NU OCH FÖR ALL FRAMTID OCH OÄNDLIGHET...
GRATTTIIISSSS Brorsan....... 20 år idaaag,, wiii..... Om någon timme ska jag fylla dig eftersom du fyller år ;)..
Lycktona om 3timmar =)... Kisses.... /Sis..<3





Kommentarer
Postat av: Lis

Just det... hälsa grattis från mig me =) puss

2008-06-07 @ 12:13:23
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: