Längtan...<3..






Nu sitter baby i bilen igen.. På väg hit.. <3
Jag träffar honom så gott som varje dag och ändå så har jag en så staark längtan efter honom JÄMT..
När jag är med honom kan jag inte låta bli honom för fem ören..
Ska hela tiden hålla hans hand eller bara hålla om honom. Känna hans varma hud mot min.
Hans läppar mot mina och hans andetag i mitt öra.
Baby du är så mysig och så snäll.
Du tar verkligen hand om mig. Känner mig så uppskattad när jag är med dig.
Jorden känns liten och vi oändligt stora.
Till helgen ska vi fira midsommar tillsammans,.
Blir i en stuga någon i hans familj ägde om jag inte har helt fel för mig.
Han vill att hela hans familj ska dyka upp och äta på fredag så alla får träffa mig..
Titta på apan säger dem och pekar..
Neej så illa är det väl inte, men jag har alltid haft svårt för sånt,,
Så vi får se.. Förutom det blir det bara han och jag mitt ute i ingenstans typ..
Ska bli såå jävla underbart..
Tittar på klockan jämt nu och försöker beräkna hans ankomst. Glömde fråga honom vad hans GPS säger.
den visar ankomst tid med. Riiktigt kanon när man längtar, men titta på klockan skulle jag göra konstant ändå.
Neej baby nu får upp dyka upp ;) .. Jag har räknat med att du är här ca 17.20.. Se om jag får rätt =)
Ha det bäst världen.. För det SKA denna tjej...
Jag är Lycklig...
MEGA lycklig......
Jag är Uppskattad...
Jag och omtyckt,
jag är efter längtad..
JAG är det... Svårt att fatta det själv..
Och vet ni det bästa..
JAG är det av VÄRLDENS finaste och snällaste kille..
OMG vilken tur denna tjej fick i sitt liv ändå..
jag trodde jag skulle rasa helt och att jorden inte var en plats för maj..
GISSA om jag hade fel ;) ...
Meeega massa kärlek och kramar till alla.. JA även dem jag hatar... Man lever bara en gång..
Jag bjuder på det ;) ...
//StiiiNaaa <3

STIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINA <3<3<3<3<3<3<3 JUllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllE



Kommentarer
Postat av: Juhlian

Mitt hjärta du är så underbart fin, saknar dig som fan...

2008-06-19 @ 01:18:54

♥Skriv gärna en rad♥: