Lögner..



Ibland blir jag bar så trött alltså...
VARFÖR känner människor att dem måste ljuga för att kunna sätta ena foten framför den andra?... Det är heelt fel inställning.. man kommer INGEN stans med lögner.. Jag ska ju INTE förneka att jag ljugit en del i mitt liv,, eller MASSOR.. För det har jag.. men alla växer väl upp? Eller?.. För min del är det SLUT på lögner för jag är för gammal nog till att vela komma någonstans med mitt liv... Visst bär jag på en del vita lögner... Men knappt det klarar jag av längre.. Jag känner bara att om man ska älska mig ska man älska den jag är o inte den jag fejkar vara... Nu pratar jag för alla som ljuger och inte bara ut pekat mig själv.. Men snälla världen VAKNA......

Hellre sårad av sanningen än lycklig på en lögn..// StiiiiNaaa <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla lilla du... om d e någon i denna världen som ljuger mycket så e d väl ändå DU!!!!

2008-06-16 @ 20:12:28

♥Skriv gärna en rad♥: