Tack....



Shiiiit vilka galna dagar... Tre dagar i rad med Juhlian.. VILKEN underbar kille.. Kört fram o tillbaka från Helsingborg för att få träffa maj.. är så man blir tårögd..
Idag skrev jag ett sms till honom på skoj en timme innan jag slutade jobba.. Kör nu så är du hos mig när jag är hemma och färdig.. Tyvärr kunde han inte för han skulle hjälpa sin pappa med något...
När jag kom hem pratade jag med honom i tele i ca fem min... Sen var han tvuuungen att hjälpa sin pappa... Plötsligt ringer det på dörren.. Johanna öppnar,, allt blir bara tyst och plötsligt genom min dörr kommer han.... JUHLIAN... han kom och överraskade maj.. så jäävla fiin e han.. Han gav mig en Helsingbors HIF träningströja.. SHIIT... taack baby.. men vi får dela på den för du e gryymt het i den.. Gillar dig även i Malmös träningströja ;)...
Idag låg vi och mör i massssor på mitt rum.. känner mig så uppskattad.... Sen gick vi ut en sväng.. Åkte upp massa våningar för att titta ut över båtarna i hamnen i trelle.. vi la oss på golvet och skrattade runder... Vi har gryymt kul ihop.. som två små barn.. ;) ... Innan han körde sa han att han var orolig att det skulle skita sig mellan oss... INTE då... Vi ska väänta med att bli tillsammans miinst en månad... MEN.. lämna dig det gör jag inte baby...
TACK för du överraska mig och för att du finns för stina... Pusssasss..




Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Oh vad roligt att höra. =)

2008-06-11 @ 18:57:54
URL: http://helenaskog.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: