Trött som faaan...



Nu har jag kommit hem från Akuten... Jag fick en massa piller + recept så jag kunde hämta ut fler efter jobb i morgon... Det ser värre och värre ut hela tiden... Dem tror det är blodförgiftning.. Om vi ska överdriva så leder det till döden om man inte gör något åt det..Kul att höra av en läkare... Haha.. Noot... Men nu har jag fått piller...


Det började som en liten prick och bler bara värre och värre... Anledningen till att dem tror det är blodförgiftning är för att det går en rand uppåt och den randen går mot hjärtat... Gäller stoppa det i tid.. mitt har bara gått halvvägs upp mot knäet... Gör skiiiiit ont... =(....... Trycktr nålar i bölden när jag kom till Akuten.. Och jag som har VÄRSTA nål förbin.. fyyy... Tog 4 timmar på Akuten.. haaatar att vänta.. jag låg och somnade innan dem kom Haha... illa.. Nää trött som fan så tror faktiskt jag hoppar i säng... Natti Natti.. //StiiiiNaa.. <3



Kommentarer
Postat av: Maaddy

Du stina lilla vän på bilddagboken skrev du 15cm meter uppåt och här skrev du ända upp på knäet och det är mer än 15cm meter, du måste lära dig att tala sanning eller att du skriver rätt som du ska klara av att ljuga för du blir av slöjad hela tiden. Men skit samma synd att du har fått boldförgiftning för det är inget kul att få, fick det förra sommaren för jag blev stuket av en mygga. hatar dom små krypen. //Maaddy

2008-06-02 @ 14:45:22
Postat av: Hilajna.

Stina, du ska inte ens behöva förklara dig vad du känner. När dem kommenterar dumt så släng det bara. Ju mer du säger att det sårar dig, desto roligare tycker dem det är verkar det som. Skit i dem, det finns fina människor som tänker och tror på dig! :) Kram Helena!

2008-06-03 @ 08:25:19
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: Maaddy

Varför i hela friden skulle vi bli vänner igen efter alla dessa år som gått... Haha tror du jag har glömt allt som du gjort mot mig, då har du jävlar i det fel, du och jag kommer aldrig att bli vänner igen. Och det är inte jag som har skrivit till dig innan här på bloggen i alla fall inget dumt. Men på din bilddagbok så var det jag hela tiden. haha.... Men alldrig här på bloggen, för det är först nu som jag läser på den nya bloggen.

2008-06-03 @ 10:16:12
Postat av: Hilajna.

Till Maaddy - Om du har så mycket emot Stina så förstår jag inte att du orkar lägga ner så mycket energi och tid på henne ! :)

2008-06-04 @ 07:26:20
URL: http://Helenaskog.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: