6 Månader.!!..



My Love and i.....
487262-5

Både Niklas och jag vet att vi tagit paus från varande.. Det innebär inte att vi gjort slut...
Vi har en del vi behöver få ut...
I stället för att bråka har vi valt att komma ifrån varandra som är nyttigt ibland..
Vi anser inte att vi gjort slut..  (Bara när vi bråkar ;) )..
Men det är oxå så förhållanden ser ut ibland.. Alla par har d inte lika bra..
Vi har det bättre ;)... Nej sanningen är den att vi är två griniga fittor...
Vi är så otroligt lika att det SUGER att han ständigt försöker spela lika bra som mig..
D gör mig sur.. ( SLUTA)..Haha.. (skämt åt sido,.)..
Vår kärlek till varandra är fortfarande stark.. Gråter mig ofta till sömns när han är för långt bort...
Idag har (skulle haft) HAR.. =) .... Vi sex månader... Vi tänker inte ge upp..
Lågan är så stark för dig än älskling...
GRATTIS.. Till oss.. på vår dag..

// Diin Stiiiina <3



Kommentarer
Postat av: Niklas Hjälte

Hej min stina!

2008-03-15 @ 07:50:35
Postat av: Niklas Hjälte

Ja älskling vi har haft 6 månader! :) helt jävla underbart, och jag vill ge dig mer än de 800 månaderna jag lovade dig, jag vill ge dig mitt liv , jag vill ge dig allt jag lever för, du är min kvinna och jag är din man älskling, jag lever för dig. Du och jag mot världen.. Vi klarar allt, jag lovar dig det om du lovar mig det. Inget ska få komma i vägen! :) Älskar dig i mängder min vackra och helt underbara fru, Kyssar från din eviga man.

2008-03-15 @ 18:10:18

♥Skriv gärna en rad♥: