Jahapp..!!..



Igår var jag och Niklas ute och gick i en skog... Bruces skog tror jag den hette ,, Hehe... Skönt att komma ut lite... Händer inte allt för mycket annars... Förutom Elmia då förstås,,,... Ikväll blir det nog att dra till Lina och dricka lite Cider... Får se.. Annars stannar jag hemma och tittar film med Niklas... Börjar få lite spring i benen och börjar bli lite uttråkad dock,, Sitter rätt mycket framför tv o data... Känner ju inte någon annan än Niklas o Lina här så har inte allt för många val... Nu kom niklas ut ur duschen.. ska spela lite till... Jag förlorar konstant i Yatzy.. LITE bull... men jag har reckordet ändå =)... Är lite dåligt med blogg skrivandet nör jag är här uppe... Internet klyddar som faaan.. trist,,,....

Ha det bäst alla...

image263



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: