Lite smått uttråkad!!..



Sitter i Svedala nu och har grryymmtt tråkigt =)..
Men men det finns dem dagar med.. Har inte jätte många val..
Blir nog att ta en sväng till Nova i Lund.. Eller om jag väntar och tar det med Louise i morgon..
Har inte pratat med louise om det men vem vet hon är kanske oxå sugen på att ta en runda på Nova även om hon har så nära ditt och antagligen besöker det oftare än mig =)...

487262-2

Pratade med lite folk nyss... Blir att dra ut i helgen.. SKÖNT.. Man har ju verkligen saknat att vara ute och svänga på gumpen... På Fredag blir det att bowla inne på bigbowl i Malmö.. Vi är 6 st som ska ditt som det ser ut nu...
Sen hörde jag något om Törring på lördag... Vet inte vem som ska ditt eller om det blir av alls men på sista tiden har man ju inte varit allt för glad så det skulle ju inte sitta fel med att komma ut och bara släppa loss lite.. Man behöver komma vidare här i livet.. Senast idag blev Niklas sur på mig för att jag reagerade på att han hellre var social till micke än att vara det till mig.. Inte mitt val men jag blev bara lite chokad.. Inte räknat med att han skulle avbryta mig när jag berättade vad jag stolt åstakommit... Vi la på och tydligen var han sur.. för när jag sen skrev och frågade vad han gjorde var han inte intresserad av att svara mig.. Efter vad vi gått igenom tidigare så blev jag lite sotis och rädd... Funderingarna över att han var med en annan tjej gjorde mig tår svag.. Men han var bara otrevlig och sa att han inte ville ta mer skit av mig så nu antar jag att jag förlorat honom igen... Jag ska inte säga att jag inte är ledsen över det.. Jag menar jag älskar ju honom verkligen men det verkar inte funka.. Vi bråkar för mycket så vad gör man.. Ibland måste man inse sanningen innan den knackar en i pannan.. Vi hade planer att ta oss till Elmia m.m men det är väl oxå inställt nu... Bla bla blaa... =)... Jaja Nu ska vi vara glada,, Ny blogg och allt.. Härlig..

Sköt om er... Kramis... Me!!....


 

Kommentarer
Postat av: Lis

Nova e alltid kul. =) Puss

2008-03-12 @ 21:18:29
URL: http://lisnilsson.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: