Vad gör man!?...



487262-3

Varför ska det vara så svårt med kärlek? Medans andra har det hur lätt som..
Jag vet att jag har mina val och kan träffa andra om jag vill..
Jag menar min älskling gjorde ju slut med mig..
Ska jag nu sitta här och vänta på att han någon gång kankse tar tillbaka mig?..
Just nu vet jag inte om jag vill tillbaka till honom..
Allt blir så fel hela tiden mellan oss.. Tyvärr..
jag ska ju inte påstå att jag inte älskar honom längre.. Det gör jag Verkligen..
Men när vi blir ovänner eller han blir sur så hör han inte av sig.. Han hotar med att skada sig själv och det skadar mig... För det gör ont när han vill gå iväg för att göra sig själv illa.. MEN..
Jag har kommit till den punkten där jag inte orkar bry mig mer.. Förlåt Niklas..
Men jag orkar inte vänta längre.. Kärlek är ingen lek.. Man kan inte bara bråka och vända den man älskar ryggen för det inte passar... Möt mina ögon och prata ut med mig i stället...
I ett förhållande är man aldrig ensam...
Igår skrev hans kompis till mig på lunar... Jag såg inte det som en dålig sak eftersom jag hela tiden trott att Niklas velat att jag skulle bli vän med alla hans vänner... Dem som känner mig VEET hur jag är.. Men denna gång behöver man inte veta för att veta att jag skojade.. Det var så här att jag frågade hans kompis som han visste om det gick någon bra film igår kväll?.. Han svarade på skoja .JAA efter 00 är där.. =).. Jag skrattade och skrev,,
Jaa porr ska det vara!.. SJÄLVKLART..Var det ett skämt... Jag menar visst glor jag porr men att hans kompis o jag skämtade om det fick Niklas att be oss alla dra åt (Helvete typ)..
Jag menade inget illa och eftersom Niklas blev så arg på oss både
så bad jag om ursäkt till hans kompis för att jag skojade och hoppades att han tog det som ett skämt..
Menar vi gjorde det helt öppet på lunar. han har tjej o jag gillar Niklas..
OCH dem som känner mig vet hur jag är och hur jag skämtar med folk..
Niklas o jag var ihop i nästan 6 månader och han känner mig inte än.. så om ni undrar varför jag inte vet om jag vill tillbaka till Niklas nu (Även om jag inte har något val) Är det för att under dem månaderna har han tydligen inte tagit sig tid för att lära känna mig...
BLÄÄ för förhållanden... // Stiiiinnna =)...



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: