Vattengympa..!!..



Idag är det Tisdag och som vanligt har jag, syrran och Mamma varit på vattengympa...
Alltid lika skönt att träna... För FY vad det tar på kroppen =)...
Men dagen började inte så,, Nej det började med att jag skulle passa min syrra... Vi satt och spelade lite spel och annat innan det var dags för oss att gå mot badet..

487262-45 




487262-46











Promenaden var inte lik promenaderna man brukar ta om dagarna.. Idag var det mängder med snö som kommit i natt och igår..Påväg mot badet var vi tvungna att ta en snöavtryck´sbild =).. <--Johanna´s,Mitt,---> Mamma´s..
Efter bilden stressade vi vidare... Vi har bara ca 10 min på oss att ta oss til badet eftersom mamma jobbar..
Jag sprang strax bakom dem och passade på att ta lite snö bilder =)....
När vi kom fram till badet hade gympan redan hunnit börja... Så vi snabbade oss ner och började hoppa...
När vi hoppat runder i en timme gick vi över till äventyrsbadet... busade runder där i en halv timme ca innan vi gick mot bubbelpolen och sen mot bastun.. Sååå härligt...
Trotts att vi är så duktiga med att gympa en gång i veckan så köper vi med oss lite godis varje vecka i badets kiosk =)....
Nu är jag hemma och är suuper trött i hela kroppen så ikväll blir det bara att ta det lugnt och titta tv...
Längtar som faan till Torsdag då jag ska ta mig till Hyllinge igen... Saknar er såå troligt mycket...
Sen på fredag drar vi vidare mot småland.. längtar så otroligt mycket...
Älskar dig min hjälte och mina bebisar... Kisses and love..

övriga bilden från idag.. + Snö bilder som är ett måste =)-- Man får ju passa på
Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Niklas Hjälte

Du är duktig älskling som håller på med vattengympa :D.. Stolt =).. Ja galet med snö det har ramlat in från ingenstans, man blir ju nästan rädd hahaha.. Ja snart drar vi till Småland så otroligt skönt att få komma iväg lite, saknar dig som fan hjärtat. massa kyssar från mig till dig. ÄLSKAR DIG MED =)

2008-03-19 @ 13:17:13

♥Skriv gärna en rad♥: