Äntliiigen =)



Freeeeedaaaaggg =)...
Shiiit vad man läängtat alltså.. Heeeelt sjuukt.. Men det har jag jobbet att tacka för =)..
Idag blir det bara att ta det lugnt.. Kanske drar o hämtar Elis o åker till skogen (Vovvsen)..
Pratat lite med Cindy och Marcus lundin... Blir kanske Törringe i morgon...  Marcus ville bjuda en biljett på maj men jag vet inte om jag kan tacka Ja.. HATAR att ta i mot saker som andra lagt pengar på.. VEET jur svårt det är att få tag i pengar o behålla dem.. Plus att älskade Marcus går hemma pågrund av snuuut jäävlar som brutit hans arm på två ställen... =(... JÄVLA nii...

Veet att somliga här på bloggen tycks ogilla maj.. Av någon anledning.. Om jag ska vara vara ärlig och faktiskt lite ego så tycker jag att jag är en av världens snällaste... Knäppt kanske men så är det... Jag ställer upp så gott jag kan... Skulle aldrig medvetet såra någon eller göra någon medvetet illa...
Jag skrattar fast min insida gråter, Jag skojar fast jag bara vill bryta ihop många gånger... Jag bryr mig om alla er där ute.. Även ni som hatar maj... meen nog om det... Jag ville bara komma fram till att idag tänker JAG beröma mig själv för en gångs skull... DUKTIG CHRISTINE..!!!!.... För fyyy faaan vilken jobbig vecka det varit på jobb... Kört en maskin heelt ensam... och dels utom kört MER än vad dem som är fast anställda vid den maskinen gör... Jag är stolt över mig själv...

Kom nyss från läkaren... Har sånna otroliga problem med min käke.... Fyy faan vad ont det gör =(... Ingen hjälpt fick lilla jag... dem skickade vidare mig till öronläkaren? Whaaat... jag har ont i käken... ska någon kolla mitt öra.. O se vad?... Jaja whaaat ever.... Seeen har denna svensk gått o blivit såå äckligt fuul... =(... Fått en massa finnar och utslag som läkaren skyller stress och innre hat för.. orkar inte se mig i speglen längre.. var blev det tjej som killar busvislade efter av?...
varför ska allt drabba maj..

Jag har några att tacka för att jag fortfarande har dem stunder då jag skrattar... Nämner inga nämn så har jag ingen glömt... Men TACK... ni är såå jäävla underbara.... Hur skulle jag klara av att förlora er..?

Mamma gick nyss ner till apoteket,. ska fixa ett medel som bleker ärren i min fula skalle... =(... Förut var det finnar nu är det vackra ärr... Faaan Hata.. är det bara mörkt ute kan jag visa maj.. men när ljuset står på.. uscha vill bara gråta... =(....

Alla ni där ute.. goda som onda.. Ha en jäääävligt bra heeelg.... Det bjuder jag på ;) //StiiiiNaaaa... <3



Kommentarer
Postat av: huba

fyfan va hemskt. Usch..hoppas att han aldrig mer dyker upp:S han verkar ju vara helt jävla från vettet.Han måste sett den filmen "Besatt", han påminner ialf om den filmen=).
Jätte snällt av gubbarna faktiskt.DEt är inte många som hade gjort så, många skiter i vilket å tänker att man får klara sig själv. Folk e för egotrippade nu för tiden,tyvärr:/.
Men de va ju bra du klara dig å så, så inget hände.De är ju egentligen huvudsaken.
Äsch;pjag e bara en snäll själ som ogillar när folk e dumma mot andra, och speciellt när dom skriver anonyma kommentarer.hatar sånt.
Jo jag vet att de är jävligt svårt att bara ingorera det, men börja med en komentar & se hur de känns, stör de dig, så skriv om det, försök att inte tänka på det så mycket.Vet att de e skit svårt för jag va oxå sån innan som skrev om komentarer jag fick från anonyma men sen tyckte jag att de tog för mycket av min tid, och att jag inte vill slösa min tid på nån jävla tönt som inte har nått bättre för sig än att trycka ner andra å dessutom vara anonyma. Dom måste ju sjävla må dåligt för att dom gör så, då tror dom att dom mår bättre när dom skrivit nått om dig & ditt ex.Men huvudsaken e ju att du mår bra nu med din nya kille, och sen vad andra säger e deras problem, för du gör dina egna val ingen annan gör val åt dig. och om dom tycker att du ljuger en massa så bara skit i det, för folk e knäppa idag.folk har inget annat för sig än att snacka skit & vara taskiga mot andra. Men till slut kommer nog den här personen som skriver till att fatta att den inte får ut nått bra av det. Men man tycker ju att dom kan skriva sitt namn för så jävla svårt e de inte att stava till =)

2008-05-09 @ 18:13:58
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Hero boy!

Tjena snäckan! :) haha, fan riktigt tråkigt det där med käken, men konstigt att dem skickade dig till en öronläkare?, Du gick inte in hos en djurveterinär och kom lite fel bara va ? ;).. Nej men va fan det måste lösa sig i slutändan, du kan ju inte gå rundor och ha ont och sådant, det är ju bara jobbigt, det är precis som min knäckta käka, men den funkar rätt så bra ;9.. Bra att du berömmer dig själv för det förtjänar du verkligen. Hoppas du får en helt underbar helg Christine vitamin ;).. Puss och Kram från the one and only! HERO! :D

2008-05-09 @ 19:21:52

♥Skriv gärna en rad♥: