Jahapp



Fick man skriva ett blogg inlägg till DÅ... Läste nyss en komentar från någon som tydligen inte kan stå för vem det är?... Vem är du som vet att jag ljuger alltid?.. Jag ljuger fan aldrig längre.. Jag gjorde det jäävligt mycket förr o det är inget jag är stolt över för FEM öre...
Jag smyg fottttade killen på tåget som gjorde mig illa... gubben som hjälpte mig syns lite med.. han sitter brevid..
Hääär foton bara för dig.. vem faaan du nu än är...
Jag kunde varit död idag tack vare denna kille.. och allt du bryr dig om är att komeneta vad du tycker o tänker om någon du inte ens tagit dig tid att lära känna... so FUCK you... /En stina som blir ledsen...
 där är dem.... Faaan vad jag är trött på att jag jämt måste bevisa för folk att jag inte är den dem tror... =( vill fan bara allla väl i hela jäävla världen.... Inte ens dem jag hatar gör jag illa...
(trött på er) snälla låt mig bara vara.. Jag just som ni lever bara en gång... tror ni verkligen jag vill leva varje dag och höra hur jäävla dålig man är?....

Tack mina vänner som står vid min sida,,, NI vet vilka ni är.. Älskar er.... Ni är verkligen behövda.. Om det inte vore för er skulle jag ha NOLL ork kvar.. Puss & Kram.. Stiiini...

Kommentarer
Postat av: Hero

men han såg ju jävligt normal ut!. Hoppas han kommer till helsingborg någon gång! Hoppas allt är bra med dig! , ta hand om dig stina :).. kram

2008-05-07 @ 17:27:24
Postat av: Lina

JAG ÄLSKAR DIG !

2008-05-07 @ 18:29:10
Postat av: Lis

Älskar daj gumms. Finns här. Även om vi inte ses o hörs så ofta så brys jag mig lika mycket som förr. Always and forever! Puss

2008-05-07 @ 21:07:42
URL: http://Http://lisnilsson.blogg.se
Postat av: huba

Vad gjorde han för nått?
kram

2008-05-08 @ 15:28:23
URL: http://huba.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: