Lördag..!..



Heeeeelt otroligt...
Löördag o man sitter o bara degar.. Bläää...
Körde nyss en sväng till Trelle.. Sitter i Svedala nu igen ihop med  My..
Skulle egentligen träffa Marcus en stund idag,, Var ju evigheter sen sist vi umgicks.. typ 3 år. eller liknande?... Men får bli nästa fredag...
Man får ju lön nästa helg med GUTT... Ska man snart dra iväg o fixa bil till sig själv.. senast den 25 nästa månad äger jag en ny bil =).. har redan plener för den.. Haha.. meega mycket planer.. Ringt runt till en massa olika som skulle kunnas tänka hjälpa mig med den med olika ting.. jag ska ju göra om allt typ..
Ska prata med Matte,Mange och Jonas om dem kan hjälpa mig att trimma den =)... dem har ju 2700 hästar i sin bubbla så går, gåår d =).. Ja nu avslöjade jag att det blir en Bubbla.. =)... Ska bli den lite sportigare mobellen som det heter... Ska göra om den totalt.. ska in på internet nu och kolla efter lite saker som jag måste få hem skickade, fick en del adresser av folk som vet massor om d jag ska ha.. sen nästa fredag så ska jag åka in till malmö och köpa dekaler och lack.. Ska sätta in före och efter bilder här när den är klar... blir väl om ca 2 månader.. =).. meeen det ska bli av NU.. häärligt o ha egen bil..

Idag så bestämde jag och Putte oss för att ta det jääävligt lugnt..
Han är väl inte riktigt redo.. jag förstår hjärtat... vi har pratat om det.. =)...
Jag känner lika... Vi har saker vi måste komma förbi innan vi är redo för något.. får se hur det känns innan vi träffas i Göteborg... Vi kommer dock vara vänner för evigt.. =).. Om kärleken sviker oss...

Ha det bäääst alla.. nu ska jag glo tv... Lägger in lite bilder när jag är hemma igen..
StiiiiiiiNaaaaaaa <3<3




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: