Oj..!..

Kommer bli en massa att skriva när jag kommer hem Haha...
Men Men.. det får gå..
Kan ju nämna vad som händer idag i allafall..
Om någon timme ska vi på släcktkallas.. (Linas släckt)...
Sen efter det blir det att åka hem hit igen och göra vid saj för fest,,, Idag måste vi faaan få tag i Cider alltså...
Tråkigt att festa utan dricka ju... Skriver mer om kvällen en annan gång.=)..
Kan nämna vad som hände igår med...
Valborg.. =)... Varför firar man det?... Egentligen är det en överdriven tradition tycker jag..
Men men... Vi satt först hemma och hörde runder om det var någon som ville hitta på något...
Efter ett par timmar fick vi tar i Linas hjärta Jonas... Han var nere från kalmar nu och skulle fira valborg här.. Så vi tog oss in till gröningen i Helsingborg och satte oss där o pratade,,,... Jonas syster dök upp med cider och bjöd på mig och Lina.. Faaarligt... Tror faan hon bara fick ett par klungar själv.. men men.. Bjuder man på oss frå man räkna med förlust ;) ...
Efter en stund började jag frysa om min röv,,, förkyld är man redan så jag vill röra på mig och få upp blodcirkulationen... Vi gick mot tivolit som låg vid tågstationen.. jag känner folket där så man vinkade en del.. (Känner dem via Ciny Lundin)... Stannade aldrig o pratade eftersom jag e kiss kass på Engelska.. Haha..
När Lina gick för att kissa fick jag sms av Niklas.. Han var i krokarna.. jag ringde upp..
Träffade honom i typ 5 min... Kul att träffa dig igen vännen... Kändes lite konstigt.. Meen bättre o vara vänner o kunna hälsa på varandra än att gå runt o tramsa som 2 åringar.. Illa...
Nää nu ska jag ut till dem andra o kolla vad dem gör.. En massa jävla skrik på johan hörs...
Sköt om er... /StiiiiNNaaaa...

Ps... Liiiina... Jag älskar diiig över allt annat.. Du är mitt allt... Förlåt för att jag våldgästade dina bröst i natt Haha.. (Ni som inte vet får inget veta).. Ni kan ha något att tänka på ;)-

Putte,, Tänker på dig i massor... Du är heelt underbar... Ps.. Du e såå jävla duktig (Du vet vad jag menar)..
Riiiktigt stooolt.... (Ler stort)... Tycker om daaj.. Puss...

Niklas... Det betyde mycket att träffa dig igen.. Hoppas allt är bääst med dig.. Kram..

                               

Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: