SaaaaKnaaaa <3




I fredes satt jag uppe till 05:00 på morgonen...
Vid Msn... Juhlian skulle åka till Turkiet... Bläää.... Vi bestämde oss för att vara vakna heela natten och bara prata innan han drog... Inte fören 1 timme innan han skulle dra börjades de kännas riiktigt illa..
Skuuumt.. Önska jag hade en förklaring till känslan... Har aldrig träffat honom och jag bestämde maj för att ta det luuugnt... Men mitt hjärta slår snabbt...?... när jag hade honom hemma så jag kunde höra av mig när som kändes det underbart på något sätt... för jag hade honom att prata med om ALLT.. MEN.. Nu när han åkt känns allt jobbigt.. vad beror det på?... Tänker på honom KONSTANT,. Jag viiiill ta allt jääätte sakta för jag har blivit sviken meega många gånger.. Men mitt hjärta ruuuusar verkligen... Vet inte vad jag ska ta maj till.. jag veeet att han känner lika... Borde jag sattsa?... Svårt för er att avgöra kanske eftersom ni inte får det jag får av honom.. Men jag känner mig verkligen uppskattad till tuusen... Uscchha  Juhlian.. kom heeeeem...

Man lever ju bara en gång... Om man inte chansar kan man inte vinna som Julian säger till maj.. Heelt sant... Både han och jag har samma mål här i livet.. uuscha känns som man sakt det om alla man träffat... men han känns såå äkta.. ska inte säga för mycket innan vi setts.... Nu när han åkte bad han om min adress så han kunde skicka ett vykort till maj... SÖT....
När jag berättade att jag skämdes över mina finnar som faaaaan och att jag alltid går och tittar i marken när jag är ute sa han - Den dagen jag träffar dig, ska jag lyfta upp det ansikte med handen mot din haka mot ljuset och kyssa dig.... Ska bevisa för dig att jag inte är en ytlig kille... Awwww... fick tårar...



Nu blir det sängen för maj.. gaanska trött efter igår morse/natt...
Juhlian... du bär mina tankar med dig vart du än går.. och JA du får dem alla... <3



I miss you....



PS!!! Kolla www.Bilddagboken.se Sök Angel-Dust ... Behöver EJ vara med i bilddagboken för att kolla bilder.. Nanna Gooottt //StiiiiiNaaa..<3


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: