Sånt är livet...




Jaahaaapp...
Då lämnade Putte en oxå.. För en annan brud... Om jag ska vara ärlig så gör det ganska ont,, MEN.. Jag pallar inte hänga upp maj... Det är bara det att man längtat något jööövulskt efter vår träff i Göteborg och allt det som man sett fram imot att göra... Bläää för att man äger ett hjärta...

Inte första gången och garanterat inte sista gången jag blir sviken.. </3


Igår var jag på fest hemma hos Emma... TACK gummmaan för en UNDERBAR kväll.. Hade riiiktigt kul...
Jaaa förutom killen som blev besatt i maj,, Haha...
Hmm Det där krävs kanske en förklarin till? eller?...
Jo det var så att det fanns en kille på den här festen som skulle fira Jonas som oxå fyllt år..
Jonas kompis.... Efter kvällen gick och han hade typ stirrat ut maj och kommit med konstiga raggningsrubliker m.m var det dags för honom att lägga till ytterligare ett steg HAHA... Han friade till maj.. Haha.. Han skulle flytta från Norrland och bo här hos mig,, gifta sig med mig och massa annat han sa..  Efter två timmar fick jag ganska nog av att han försökte kyssa maj och ragga på maj så jag bad Emma o Jonas att ta hand om honom.. Då blev han arg och skulle slåss men sina kompisar.. Haha.. Emma sa till honom att jag hade kille och väntade barn med honom (Vilket inte stämmer.. är ju jätte singel nu och barn är där inga) .. Meen då sa han bara jag SKIITER i om hon är gravid jag vill ha christine jag SKA ha christine.. Haha.. han var dock rätt söööt ;) Meeen jag måste tyvärr tacka nej.. Mitt hjärta känner för Putte och det kan jag tyvärr inte bara stänga av... Vissa har tydligen lättare för det =(... SÅ efter dem två timmarna fixade dem hem honom.. Han fick inte vara kvar när 3 killar inte längre kunde hålla honom ifrån maj... ;) ...
Men Emmaaa... trots det så hade jag riiiiiktigt kul. och good mat var det... Så jäävla glad att jag kom... Så TACK än en gång för en treevlig kväll med goo maat och underara människor.. =)...
Pusss...

Idag fick man shoooppppaaat en massa kläder med HÄRLIGT..
Blev en par shorts meeee... Inte likt mig ;)...
Jäävligt nöjd med alla mina köp idag...



Idag har jag träffat min baby med... LiiiNuuss <3..
2 år sen vi träffades nu.. shiit vad tiden gååår alltså..
Ni som inte vet vem Linus är så är det en av dem bästa killarna i mitt liv...
Han räddade maj för 3 år sen på en fest.. Tacksam till döden för det...
Meeen svikaren flyttade med sin fru och flicka till Götet och träffar honom aldrig =(...
Meen idag bar det av... Skiiit härligt att träffa dig igen och få ge dig en kram...



Ha det bääässsst..... Du är saknad i skåne.. by me =) 


Nu sitter jag o pratar med Juhlian på msn...
Blir väl att göra det till 23 00.. sen nanna.. Upp 04:00 i morgon.. bläää..
Skönt att prata med någon som oxå har blivit krossad. Bläää för brudar/killar.. Haha..
Nääää Juhlian NU blir det sängen.. vi får gå på loppis ihop sen och köpa varsitt nytt hjärta som vi bestämde..



Nanna gott så hörs vi kanske av i morgon...
Ha det bääst alla.../StttIiiiNnnnnAaa <3




Kommentarer
Postat av: Lis

Nej det har jag missat. Ska kolla. =) Nu grabb igen?? var hittar du dem?? hihi. puss

2008-05-26 @ 16:51:38
URL: http://lisnilsson.blogg.se
Postat av: öh

helt otroligt. du kan ju bli hyllinge bor igen!. Lycka till!

2008-05-27 @ 10:51:03
Postat av: Hilajna.

Du, strunta i vad många skriver till dig. Alla känner vi olika för olika saker, bara för att den personen inte tycker att du bör känna så som du gör, för att den inte gör så så betyder det inte att du får så. Haha, blev lite rörigt där. Vill bara säga, go for it. Man lever bara en gång, gör vad som faller dig in! :) Kram Helena.

2008-05-28 @ 07:38:56
URL: http://Helenaskog.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: