Söndag kväll..




Söndag kväll och det är dags för sängen... Jobb i morgon Blää.. Vart faaan blev helgen av?... Borde ju vara en ledig dag till tycker man.. MINST.. Haha..

Skrev ingen blogg igår så ska bara snabbt skriva över vad som hände...
Martin kom och hämtade mig rätt tidigt med motorcyklen.. Så tog vi oss till Beddinge..
Träffade mamma och dem där... Efte det drog vi till Jonas o Lisa och vovvarna... Grillade lite gott..
När vi gjort det tog jag Martin och Linus oss till Svedala för göra oss klara för Törringe..
Det var helt ok där men kunde varit lite mer ös.. Och lite mer vänner...

Idag har jag träningsverk i hela röven o låren.. shiit vad det tar hårt o åka motorcykel en längre tid.. =)
Försökt tjata på Martin att vi ska dra till strippen med på onsdag.. skulle egentligen ditt förra onsdagen men jag palla inte och martin blev drabbad.. så får se om vi kör in på onsdag...

Idag har jag även varit på stranden med Martin o Johanna...
Hääärligt väder o man har blivit ganska brun.. NICE.. =)....
Som saaakt.. Nu är det dags för sängen...


//StiiiiNaaaa... <3





Kommentarer
Postat av: Lis

Min bror e en förvirrad människa. Men martin har väl varit ett par gånger i beddinge me hojen, så då har ju marcus sett honom o hans mc kläder. :) kram

2008-05-12 @ 09:23:34
URL: http://Http://lisnilsson.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: