Soova..



Jaaaa... Kvällen blev en hemma kväll i Åstorp...
Började med att Lina & jag var på rymmen med hundar o katt.. Haha... Men vi blev upphämtade efter ett besök på statiol... Fyy faaan vilken runda d blev... Faan man e ju nästan redo för standen -08 .. Haha (Nästan)..
Inatt råka jag våldgästa Linas bröst.. somnade tydligen om där.. Haha.. Hon ville inte knuffa bort mig så hon la armen om mig i stället o lät maj sova.. Har du höört något sötare?... Haha Miiin Baabe d =)...
Nu blir d sängen o film.. Vi har nyss sett en film.. sviiin braa... lite chips o lärre (Läsk) till d.... DE E NICE... Bara för Lina gillar de ;) ...
Näää sängen nu.. lovat att hångla upp lina innan jag somnade...
Just nu sitter Putte o ser en asss dålig film.. Varnade honom snällt dock.. HAHA....
Sov för jäävligt... // Stiiiiinnnnnaaaaaa....

LiiiiiNNaaa.... Jaaaaag ÄLSKAR daaaaaj.....<3<3...



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: