Treelleeboorrgg..!!..



Då var man hemma igen efter en vacka i Åstorp med Lina...
Duu är heelt underbar gumman min...

Inte hänt så mycket direkt men jag är glad som har en så uunderbarvän att dela tiden med,..=)
Älskar daaj gumman...

Jag skulle egentligen åkt hem i morgon men Lina blev sjuk.. Triist men sånt händer... Så nu är jag tillbaka i Trelle vilket faktiskt är ganska skönt...
Taccck gumman med familj för en underbar vecka mer er.. =)...
Med mycket god mat och en del spelande =)...

påvägen hem hände något riiiktigt obehagligt... Satt en kille framför mig... Han morrade åt mig och hans ögon var helt konstiga.. han såg besatt ut... Han tog fram kniv mot mig m.m fyy fan.. vore det inte för två gubbar som hjälpte mig skulle jag kanske inte sitta här nu... Fyyy Faaan vad rädd jag var säger jag bara...

Sen måste jag tyvärr skriva en tråkig sak med eftersom det är en person som har såå jävla svårt för att låta bli att lägga sig i... Någon jävel som komenterar på mina inlägg jämt...

DU veet inte ett skiiiiit vad som hänt mellan mig o Niklas...
Önnska jag slapp skriva detta här för det är inte speciellt kul för Putte att läsa...
Men eftersom du tror du veet så jävla mycket ska du få veta motsattsen...
Niklas Betyyyddeee massor för mig.. Han såra mig... alla hans jäävla löften han bara valde att slänga åt helvete två dagar efter han sakt att han älska mig... DU vet INGET om hur jag mått eller fått gå igenom.. jag har alllldrig velat Niklas något illa.. jag vill INGEN något illa för sån är inte jag... Jag bryr mig om människorna i mitt liv och jag gör så gott JAG kan...
MEN.. När det kommer till Niklas har jag gett upp...
Vore det inte för Putte skulle jag säkert sitta och gråta än och det vet alla som känner mig..
MEN.. Tack vare Putte som har hjärtat på rätta stället så kommer jag någonstans i mitt liv...
Varför ska jag välja att stanna med människor som verkligen inte bryr sig eller håller sina löften när det finns folk som Putte och lina som gör allt för en..?.
Försök DUU leva med krossade löften.... Och intala dig själv att allt är ditt fel... och hur du än gör eller vad du än säger så blir inget bra... trotts att dina knän blöder och ditt hjärta är sönder.. ALLA har vi våra brister och sååå även Niklas...
DU ska inte dömma mig för att vara kär i Putte.... Han finns där,,, Han bryr sig, HAN ringer,,, HAN tycker om mig och HAN håller sina löften... Jag begär inte mycket av folk... Jag tvingar dem inte till något.. Och som sakt jag gör mitt bästa... Niklas ville inte ha mig i sitt liv... så varför hänger du då upp dig på att jg går vidare med ny?... Jag vill inte skriva något så det känns fel för Putte.. för detta är såååå jävla taskigt mot honom...
Att jag bråkar med folk om mitt ex... som sjääälv gjort sitt val...
Jag har gjort MITT val och jag tänker leva med Putte... Killen som ringer, Kille som bryr sig, Killen som säger saker och menar dem... DEN killen väljer jag...
Tänker inte må dåligt pågrund av människor som får mig att må dåligt.. när jag kan vara glad med människor som gör mig glad...


TACK PUTTTEEE för du finns för maj.. och förlåt för detta inlägg... hoppas bara att den jäävlen som komenterar mina inlägg hela tiden FATTAR... För jag är såå jävla trött på att bli dömd för saker som någon annan åstakommit...

Tack för maj... En arrgg StiiiiNaa..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med kniven och gubben är inte riktigt sant eller hur? För jag vet att du ljuger och det har du alltid gjort och kommer alltid att göra. Så snälla börja tala sanning för en gång skull, för sånt är inte något att ljuga om.... Det är inte så konstigt att alla lämnar dig, en efter en. Tänk på dig.

2008-05-05 @ 10:29:28
Postat av: Lis

De e rätt gumms bara på dem. De kan väl de skita
i. De e ditt liv o du gör de du känner är rätt. De va niklas som var en stor skit som gick miste om dig. Men de var tur så du kunde träffa putte. Han e betydligt mer värd ditt hjärta än många andra killar här i världen. :) stå på dig gumman. Låt inte någon fjant trycka ner dig. Puss på daj.

2008-05-06 @ 08:25:51
URL: http://Http://lisnilsson.blogg.se
Postat av: huba

WOW!!! shiiiit.. vafan sa gubbarna då? jag såg bilderna på honom och hans ögon var ju helt jävla cp...måste satt in linser eller nått för att få dom så...men hallå, vilka knäppskallar det finns. Åkte han långt sen eller?

asså den människan som komenterar bara skit i den..för människan tycker de är skoj nu när du skriver om den i din blogg för då tänker människan att du lägger ner tid på henne/honom. Bara ignorera det. Folk tror sig veta så sjukt mycket om andra nu för tiden, de är nästan så man slipper hålla reda på sig själv för alla andra gör det - störigt, jag vet....men folk fungerar väll så nu för tiden. Och sen om du ljög när du var yngre har sin förklaring oxå..man vill inte vara sämre än andra, jag har oxå ljugit en del i mitt liv...men hallå...det var då och ser ingen anleding till att ens dra upp det, och skulle nån göra det nu, då är de bara ett bra tecken på att människan inte känner en idag. Så antagligen kände personen dig när du var yngre, men inte nu när du inte ljuger mer, alla ljuger, så är det...ingen är en jävla ängel precis. Och om hon tror sig veta vad som hände mellan dig & ditt ex, låt människan tro på sin påhittade historia, ni två vet ju hur de slutade å vad som hände, andra har ingenting med saken å göra.

oj va långt de blev...men ja...som sagt, bara ignorera de... även om de är irriterande som fan..

ha det bra!!

2008-05-08 @ 21:18:29
URL: http://huba.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: