Helg...



Så otroligt skönt med helg =)=)..
Imorgon är det farsdag... Blir ner till stan med mamma nu och fixa en liten sak..
Pappa ringde igår o grattade mig.. Hmm bara 2 veckor för sent.. men skit samma.. Same old..

Imorgon kväll eller måndag blir det att gå på dejt med hemlig. Blev inget förra helgen för han ville verkligen ta det lugnt och tyckte att en dejt då skulle varit för hastigt. jag är skit glad att han är så mogen och ordenligt. Hoppas han kan ta mig ini en helt annan livstil från vad jag haft förut. Orkar inte med att rusa in i något med någon jag inte känner o sen att det tar slut när man väl lärt känna. jag vill träffa en mogen och bra kille nu. Någon som sakt kan leda mig in på rätt vägar i livet. Vill ju bara ha en kille livet ut. Trött som fan på att träffa fel. Killar som säger sig veta vad dem vill.. Nej nu tror jag att jag hittat någon som vet vad han vill och väntar verkligen tills han vet om det är rätt.

Han ska åka till Afrika i 2 veckor så han ville träffas innan.. Jag med så klart..
Ses i morgon eller på måndag hemlig.. Tänker på dig.. <3

Nej nu blir det klä sig och rusa ner till stan.. Möta mamma där.. Ska försöka undivka godis hyllorna.. haha :P..
Köpte en ny kofta igår faktiskt. Lång smal o tjat-- stcikad.. (Vit.).. riktigt snygg till leggings o min nya jacka som gick på 1800:- sjukt..

Bye bye.. Stina



Kommentarer
Postat av: Lis

shit, skiter du pengar... guldbelagd jacka eller??? =) puss

2008-11-09 @ 09:54:26
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: malin

bara för jag saknar dig jätte mycket min älskade sockertopp (: <3

2008-11-12 @ 21:04:33

♥Skriv gärna en rad♥: