onsdag & lill lördag =)




Varit på jobb som vanligt... Både igår och idag har jag varit på målningen och faktiskt jobbat ordentligt bra.. Fyy vad duktig jag varit.. =).... Jag har ett meeega stort blåmärke på mitt lår nu.. jag är ju så kort så får ta imot med låret och tro mig det gör ONT... TYYYST lund... Du behöver inte säga awwww... Jag vet nog... Du tänkte.. :P ...
Lund är min sms parnter och irritations objekt på jobb :P ... Men dock go en =)..

Efter jobb blev det att ta det lite lugnt.. Skönt... Sen gjorde jag mig redo för stallet...
Mös i massor me pollarna och väntade på Johan som gjorde vid sin häst... Donatello.. Jävla stor häst Haha =)..
Johan började ju med att leka runder på stallets nya leksak haha.. shiises... Killar alltså :P
Fölen är helt underbara alltså... (Åringar + 6månader).. Så mysigt..



Får se hur det blir i helgen... Gina m.f ska till tyskland så jag o Johan ska nog ha stallet... eller Johan men jag hänger på.. Han ville ha upp mig på hästen me.. Vi får se.. =)... Vi skulle nog till hans stuga och rida ut i skogen me en dag,,
Nu ska jag kolla klar tjockisarna på tv och sen sova.. natti Natti// Stiiina.. <3



Kommentarer
Postat av: k

vad då irritations objekt????



är ju hur snäll som juue kramiz

2008-10-09 @ 17:56:10
Postat av: k

vad då irritations objekt????



är ju hur snäll som juue kramiz

2008-10-09 @ 17:56:40

♥Skriv gärna en rad♥: