Trött som tusan...



Fy tuuusan vad trött var var idag på jobb.. OMG... Ville bara sova.... Högsta chefen var på plats idag med så visste fan inte vart jag skulle ta vägen.. och så noll kr på telen så kunde ju inte mobba folk för hålla mig vaken.. ILLA!..
Trodde jag skulle vara så jäävla trött när jag kom hem från jobb idag så jag skulle somna direkt.. Så blev det INTE.. haha.. Nej.. jag satte mig på golvet med mina nya älskade dator som vanligt.. Knappade lite och funderade på om man skulle ha en skön hemma kväll.. Så blev det INTE heller =).. nej till slut så övertala jag johan utan svårigheter att följa med mig till skogen.. Så vi körde och hämtade mina älsklingar och mot skogen.. Fy tusan vad dem tycker det är kul att springa runder... Dem var totalt slut när dem kom hem.. =)... Jag försökte lova mig att nanna tidigt idag eftersom jag inte hållt det dem andra dagarna MEN så blir det INTE heller.. haha.. Vilken planerare man e... Nej nu dök ju lyxfällan upp till 21:00... det kan man ju inte missa.. Blä för mig.. haha.. men bara i morgon med sen heeeeelg =).. Så jävla nice... nanna gott... Pössa //Kärlek Stina..


Tänkta att jag skulle lägga in en bild på min nya dator och mitt nya blåmärke Haha... Blåmärken får man fint när man jobbar på målningen.. Det liknar ett hjärta typ Haha.. :P


Ja.. Natti... Bye... =)




Kommentarer
Postat av: k

aaawwwwwwww ;)

2008-10-09 @ 20:51:15
Postat av: Maddis

Jag vill oxå ha en bärbar data.... Pussen

2008-10-13 @ 11:17:58
URL: http://friiid.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: