Duktig Stina... =)





Nu har man städat sitt rum med.. =)
Jobbat och jobbat och sen städat.. Fy bubblan säger jag bara..
Men lätt värt det...
Sitter o efter svettas nu innan jag ska hoppa in i en skön dusch.
Varje dag som går gör mig starkare..
Är så jävla glad jämt nu för tiden..
Känns helt fel.. Eftersom det inte hänt på MÅNGA år..
Men jag är fan värd det... Så otroligt härlig känsla..
Men det finns en sak som saknas än..
Se om jag tvingas komma över den eller leva med den..
Tyvärr inte mitt val och det är en del av min olycka för tillfället..
När det är bestämmt så kommer jag bli helt mig själv.
I vilket fall som...
Man ska ta vara på varje dag man får. Jag tänker inte vara ledsen och sur mer..
Så otroligt otroligt dumt och låta sura och ledsna dagar ta över goda och glada dagar när man bara lever EN gång..
Jag ska bli helt mig själv igen.. Just nu känns det fan som jag är tillbaka till 75 %..
Saknar dig baby..
Men antingen lever jag med dig eller så kommer jag över dig.
Nog bäst du bestämmer dig snart för jag vill bli mig själv igen.. Med eller utan dig..
Har jag en gång kommit över dig kommer du inte in i mitt liv mer.. Sorry men sån är jag..
Vill ha dig livet ut men jag känner att jag börjar bli farligt stark..
Släpper nog taget snart.. För jag orkar inte vela hur länge som..
Om du är osäker på mig nu och din kärlek till mig..
Kommer du då någonsin bli säker?
Senast i måndags sa du att du älskade mig och aldrig slutat älska mig inte för en sekund inte det minsta lilla..
Vad betyder det?... och varför är du så rädd för att pröva igen?
Jag var inte mig själv förut och det kan MÅNGA intyga..
But im back.. Vill du ha mig eller ej?..
saknar dig.. Älskar dig...
Men måste veta snart... En dag i taget.. Ja visst... Men är det lönt?
Bye bye alla.. nu blir det dusch och sen tv.. så jäävla nice dag.
Helt jävla HAPPY :P :P:P
//Stina..
<3
Over and Out..



Kommentarer
Postat av: Lis

Du e diktig gumman. Kämpa på!!! Jag e på din sida! Puss

2008-09-10 @ 21:52:37
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: