Grattis Farmor...




... Idag har min farmor namns dag... Önska du var här nere för en stund så jag kunde fira dig..
Saknar dig... När jag förlorade dig förlorade jag dig för gott. Tårar föll i mängder och mitt hjärta var totalt brustet. Vet du vad farmor.. Jag trodde du var den ända som kunde få mig att känna så... Men det fanns en pojke i mitt liv. Han var mitt allt. Och nu finns han inte kvar... Nej han är inte död... Han är bara inte vid min sida i mitt liv mer.. Men det är såå ont.. Känslan är så lik som då du försvan.. Har aldrig tidigare känt en sån kärlek,, Aldrig förut mått så dåligt av att förlora en pojke. Men idag är det din dag farmor och mina dagar kan vi höras om en annan dag...
Älskar dig farmor. Det var dem sista ord du fick höra av mig innan du dog..
Jag ska döpa min dotter efter ditt favorit namn.... Linnea.. Som du ville jag skulle heta.. Nanna gott farmor. Vi ses.. <3




Hemma från jobb nu.
Ganska seg men ändå rastlös... Drar nog ner till stan och fixar en matta och en ny blomma till mitt rum.
Sitter mest och är orolig annars..
Min bästaste bästa kill kompis flög till Florida Miami i måndags.
Ikväll eller i morgon kommer stormen nå dem..
Stormen som i natt tog en del liv.
Krille gav mig sitt löfte att komma hem OK..!..
Men jag kan inte rå för att oroa mig..
Bäst för dig att du kommer hem.. Annars JÄVLAR... :(
...
Just nu sitter jag och tuggar i mig godis till tv och redbull..
Börjar bli riktigt duktig på att skriva blogg nu tycker jag..
Snart dusch dax och stan..
Idag har jag haft ett återfall på jobb..
Tänkte på juhlian...
Jag vill såå gärna vara hans vän.. Vill inte förlora honom ur mitt liv.. och han ska få se att jag inte varit mig själv innan. Det är jag inte riktigt än.. Har ljugit för mig själv så det räcker.. Trodde faktiskt jag skulle klara vara mig igen när han tog till baka mig.. Jag älskar ju honom så gud in i Helv*te..
Hoppas inte han läser detta... Vill inte han ska tro att jag spelar hans vän.. För det gör jag verkligen inte.. Men jag älskar min vän.. I Mitt hjärta vill jag leva mitt liv med honom.. Men jag kämpar för hans skull.. Jag vill att han mår bra och är glad...
Im moving on... For you baby.
// StiiiiiNaa
<3



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: