Speedad Stina.. =)






Vad är där för fel på mig??..
haha...
Både igår och idag på jobb har jag varit HEL speedad..
Pillar på allt och springer runt som ett cp.. sjukt..
Svårt för att sköta mitt jobb.. Skulle kunna springa till Stockholm o tillbaka..
Känns det som dock.. Haha..
Rastlös som tusan..
Nu är man hemma från jobb igen och känner inte för att sitta stilla.
Ska snart iväg med familjen o kolla syrran när hon ska spela match..
En viss man dök upp i mina tankar i dag på jobb..
Gissa om det busa till på några spännande ställen .. haha
Vet en som håller med mig... LOUISE NILSSON.. :P
Jag delar gumman.. Oroa dig inte.. Ska inte ha honom HELT för mig själv..
OMG sååå fiiiin...



Ghaa... Titta och Njuut...





Kommentarer
Postat av: Lis

ja då, han e snyggast!!

2008-09-02 @ 21:07:29
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Annie

Usch.. han är väl inte speciellt fin?!

2008-09-03 @ 00:19:21

♥Skriv gärna en rad♥: