Trevlig helg i Helsingborg =)



Planen var att åka upp till Helsingborg.. Träffa Peter på en fika och sen Emma på midda o sen dem båda på natten i festa... Men så blev det inte Haha... Peter mötte upp mig på tågstationen.. Sen tog vi bussen hem till honom, eller ja mickes lägenhet som han bor hos om helgerna.. Vi började dricka lite och pratade lite... Skulle ut om några timmar o väntade bara in mickes samtal.. Men när micke väl ringde så ville vi stanna hemma o titta film.. Så vi slängde oss på sängen o satte igång en snurrig rulle.. =).. helt underbar var den.. kan inte stava till namnet så ger fan i att försöka... Blev lite mys ill filmen... Han vet vart jag stå me förhållande.. Men mysa är aldrig fel.. Efter någo timme dök micke upp o vi tre slängde oss i säng.. LITE trång det blev haha.. slogs om täcke m.m.. Micke snarkade något jäävulskt och mitt i natten vaknade jag av att peter kröp närmre och närmre.. haha.. Han försökte fly från micke som blivit lite närgången.. vilka skratt det blev när peter lite senare väckte oss rund 08,30 jääävla spån :P... dem åt frukost o sen drog micke o körde cross så jag o peter slängde oss på soffan o tittade tv o kramades... mysigt att få lite kärlek faktiskt.. vart inte alls fel.. När klockan närmade sig fem tog vi oss mot knutan.. Peters polare kom o hämtade upp oss i sin gula bmw saaatan vad de gick.. OMG haha.. =)...
Sen åt ja o peter på doncan.. Sa hej då o nu är jag hemma.. niiice... ska nanna nu....
ha det bäst alla... Pösssss Stina..
PS-- tack för en toppen helg.... måste göras om...



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: