♥<3


Blev två blogg inlägg idag =).
Så är det när man har fullt upp om dagarna haha,
så kolla under detta inlägg med, finns ett till där.
Idag har man firat påsk hemma hos älsk.
Massor med god mat och underbar vardaglig mobbing hehe.
Älsks styvpappa bara älskar att mobba mig Hehe,.
När vi ätit upp blev det lite uno med hans lillebror.
När vi spelat klart så sprang vi ner till älsk lilla hem.
Han bor nämlingen i källaren som eget ställe.
Skönt att ha någonstans man kan fly undan =).
Nu sitter jag och uppdaterar mina bloggar och ska snart slänga på ett avsnitt det okända.
Spännande om man tror på det övernatrurliga som vi gör.
Älsks hund Jingle ligger här tätt intill mig.
Han har fått ett godis halsband runt sin hals hehe.
söt nöt.
Nej nu väntar hjärtat på mig,.
Ha det bäst..
<3



Kommentarer
Postat av: Lis

Glad Påsk!!!

2009-04-13 @ 10:34:21
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: