♥Hemma i Trelle igen.


Vaknade efter klockan 12:00 ganska trötta efter att ha varit upp till nästan 04:00.
Vi fastnde för våra avsnitt "det okönda" och innan vi somnade mös vi lite.
När vi piggnat till så gick vi upp och åt lite och gjorde oss redo för fiske.
Åkte till Annexgården och hämtade spade och spannar.
Spade till att gräva mask och spannar till att fylla med gräs till mina får.
Dem har inte hunnit ut än och ville bjuda dem på lite vår gräs =).
Blir väll att klippa dem och ut med dem i hagen snart.
Det blev inte mycket fisk, faktiskt ingen alls idag. Dammen har blivit görgiftad av grannes häst skit/piss.
Så vi gav upp efter ett tag. Nästa gång blir det samma damm som första fisket.
Jonas tog flisen som han planterat så det var full rulle vid den dammen.
När vi fiskat klart och matat mina får och gett dem nytt vatten och lite mer hö så körde vi mot Anderslöv igen för att byta däck på bilen. 3 vinter däck och 1 sommar däck är lika med 1500 kr pär däck så vi ville ha alla bytade så fort som möjligt.
Älsk ska försöka få sin volvo såld så han förhoppningsvis får ut sin nissan 200 sx i sommar.
Vore inte fel. Ska försöka hjälpa honom med pengar när mina pengar kommer in på kontot.
När däck bytet var klart körde vi mot trelle för att äta med mina päron och titta wipeout och i sanningens ögonblick.
När det var slut körde älsk hem.
Imorgon ska syrran spela match i Anderslöv så jag snål åker till älsk då hehe.
Nu blir de tv,
bye
...
Älskling, mitt allt.
Jag älskar dig över allt annat.
<3




Kommentarer
Postat av: Poff

jupp riktigt tradigt att dammen va så pass förgiftad.. såg fram emot att fiska men det kunde vi ju glömma haha =D men det va gott med en glass och gott sällskap istället =) fisket har vi mycket tid till framöver ändå så.. du va med idag så då va jag fullt nöjd även hur vi än hade haft det =) och du baby, jag älskar dig också, väldigt mycke

2009-04-13 @ 00:21:36
Postat av: Poff

vill lägga till att jag tycker det är kul att du gärna vill hjälpa mig älskling, med bilen.. hoppas vi kan få igång den så vi kan sticka ut och köra och ha kul tillsammans =) <3<3<3

2009-04-13 @ 01:45:11
Postat av: Anonym

Gå in på din msn.

2009-04-13 @ 15:23:39

♥Skriv gärna en rad♥: