♥One day of my life <3



Idag gick vi upp tidigt för att ta oss till arbetsförmedlingen. WII, fucking skoj.
Hatar det. Och vad får man för att dra dit, 135 kr om dagen. soppan är fan dyrare än så.
Ligga och pändla och skicka brev för egna pengar är piss när man inte har några pengar.
Vi var där i så gott som 3 timmar innan vi fått hjälp och kommit där ifrån.
Efter åt gjordevi lite ärende i stan och tog oss sen vidare till Anderslöv.
Gjorde oss lite nudlar och tittade tv.
Sen drog älsk och Johan till gymet så jag passade på att ta igen lite tid med en gammal vän.
Sängen =).
Sov till älsk kom hem och in i duschen. När han stod i duschen kom hans mamma in i rummet, lutade sig ända in i ansiktet klappade mig på axlen och försökte viska mitt namn. Blev så rädd så jag trodde jag skulle skalla henne så nära hon stod. hehe. Hon ville vet vad jag ville ha för pizza. Göllig är hon <3.
När vi ätit så gick vi ner till älsk lilla vrå igen och slappa.
Sen gick älsk ut och gjorde upp en deal med en gammal polare.
nu ska vi se film för Johan kommer över igen..
Bye.
<3
Ps! in my heart is where ill keep you.
<3


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: