♥Skojsigt.. <3


Längtar tills Maja ska bli med valpar och få sina valpar =)
Varje dags arbete med dem små.
All lycka.

Igår var jag iväg med Martin och grillade, Efter det körde vi till Maja och Simba och efter det körde vi hem till Martins lägenhet så jag fick pratat lite med min katt mysan som skada sig allvarligt för några veckor sen.
Trodde hon skulle dö =(
Hoppas att det blir att äta kräftor i morgon.
AS sugen.

Min mysan <3

Ett annat tillägg är att jag saknar min pojke som faaan.
Han är i Eslöv hos sin pappa och hjälper honom med det sista.
Älskar dig hjärtat. snabba hem <3<3
Nu ska jag sepla poker tunering online =)
Bye




Kommentarer
Postat av: Maddiz

Varför skulle jag dölja något? Jag har inget att dölja för dig eller nån annan, vill jag skriva något så skriver jag med mitt eget namn för jag står för vad jag har skrivit... eller hur? Så kom inte med en massa skit..

2009-04-28 @ 14:49:34

♥Skriv gärna en rad♥: