♥Underbar tur



Kl 04:30 hoppade jag ur sängen för att göra vid mig.
04:50 Hämtade Martin mig med Corvetten i Anderslöv.
Det var dax att köra mot småland och lämna en grävare som Jonas äger.
Grävaren var lastad sen dagen innan så det bar av direkt.
Så jävla härligt ljud i lastbilen. V8 och två raka sidepipes, GODIS!!.
Vi stannade bara en gång på väg upp eftersom vi körde lite smått olagligt.
För bredd last utan följe bilar. Plus att vi var fyra i hytten. Men vi ville ha av grävaren så fort som möjligt.
Så redan vid tio i nio var vi framme i småland och började lasta av.
Jävlar vad hungrig man var. Halv tio var vi helt klara och bar av mot skåne och inom Halland för att äta.
Hel underart att komma iväg i annan miljö och att få åka lastbil igen. var ganska länge sen.
Dock har jag tillgång rätt ofta om jag känner för det. Brukar bli något tur till OLW utanför stockholm, fyy vad dem slänger chips påser efter en. Vi hade en hel sop säck full med olika sorter när vi varit där.
När vi var hemma i Alstad igen så var jag tvungen att gå in och prata med mina älsklings vovvar innan Nico och hans tjej som oxå åkt med körde mig hem till älsk som nästan nyss stigit upp =).
Fy vad trött man var hela dagen sen. Men trotts det så tog vi oss in till Tivolit i Trelle och gick en runda.

Gäsp.
Natti Natti.



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: