♥FREDAG♥

Inte nog med att det är fredag idag det är även så att jag är ledig idag.. Helt undertbart.
Min chef håller på att ta knäcken på mig och jag klarar bokstavligen talat inte av att vara trevlig till honom mer så en extra ledig dag satt på sitt plats.
Idag blir det hem till Emelie. Vi har inte planerat vad vi ska göra än men det märker vi när vi ses=)
Ska ta bussen till henne fem över ett sen möter hon upp mig med sin moppe i klagstorp och vidare ut till hennes gård. Måste bara punktera att jag bara åkt moppe EN gång förut haha. Kommer fan döö..

En annan sak som grädda på moset denna underbara fredag så har jag skaffat mig en laddare till min digital kamera och ska skaffa en blogg nr 2 som jag ska samla alla mina foton på, självklart kommer någon bild synas här med men varje gång nya bilder dyker upp på mina nya foto blogg så kommer jag länka dit. ♥

Ska försöka hinna med ett inlägg i kväll som beskriver hur min dag varit för er nyfikna.. ps en massa bilder kommer även tas idag =).. Bye /Stina.




Kommentarer
Postat av: B

okidoki...hoppas allt e bra med er.Peace

2009-12-04 @ 17:55:01
Postat av: stina

Bara bra =)..

2009-12-06 @ 11:05:53
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: