♥GOD JUL♥

..... God jul alla ♥

Ett tag sen man skrev nu.. Hänt en del.

Tog slut mellan mig och pojkvännen på vår 6månaders dag.!
Inte pågrund av att det var brist på kärlek utan mer för att våra gräl tagit över vår vardag.
Det går 2 jätte bra veckor och 1jätte stort gräl var annan vecka och sen likadant alla månader,. Vi var båda ute förra helgen för att ha skoj med vänner. Det var meningen Tobbe skulle sova hos mig men så blev inte fallet. Dagen efter på vår 6månaders dag fick jag ett sms att vi måste prata om oss, jag fattade direkt att han skulle lämna mig och kunde inte komma ur sängen. Grät hela dagen. jag fick sen reda på av honom att en tjej hade frågat honom om han ville med henne hem och han hade blivit jätte lockad. Det sårade mig jätte mycket MEN det gjorde mig inte arg. Min pojkvän berättade sanningen för mig och han var aldrig otrogen. Lockelser kommer alltid finnas med i livet men när man kan stå imot en lockelse då är man på rätt ställe här i livet. Vi har träffats i tre dagar nu och allt är jätte bra mellan oss, har försökt att låta bli att tjata på honom om hur det gick till men vill veta och han har svarat på alla mina frågor. jag känner mig faktiskt otroligt trygg i Tobias så jag tar inte det hela så jätte hårt och jag vill att han ska känna att jag uppskattar hans ärlighet och vill få honom att känna sig uppskattad för den han är. Han blev rädd för att han skulle kunna vara otrogen eftersom han blev lockad, men på kvällen tog han taxi hem, berättade allt för mig och idag känns det som vi vet var vi har varandra ytterligare ett snepp. Älskar Tobias otroligt mycket, kommer alltid göra.

Idag firar vi jul och jag är lycklig.. Älskar mitt liv som det är nu.

Tobias - Jag klandrar dig inte för att bli lockad, sugen eller nyfiken på någon annan. Du höll mig trogen och det är starkt, det är att följa sina äkta känslor. Livet är uppbyggt på så sätt, när något känns skit och kasst så letar man efter dem bra sakerna i livet och där med dyker frästelserna upp. Vi klarar allt älskling, vi behöver helt enkelt bara göra oss av med grälen så är vårt förhållande som dessa 3 dagar, ENORMT bra! Älskar dig goss ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

o m g. ert förhållande verkar vara ganska så hit och dit. hade jag varit du hade jag gett hnoom en spark eller två på gumpen och hittat mig en man som jag verkligen förtjänar. en man som behandlar sin kvinna med respekt och inte ger en falska förhoppningar stup i kvarten för att sedan åter såra dig, för det är så han verkar göra. men om du gillar att bli slängd hit och dit, bli sårad för jämnan så varsegoo! sådant kan man inte bli lycklig av. det är min åsikt det.

2009-12-24 @ 16:33:22
URL: http://bloggblogg
Postat av: malin

vad tråkigt de tog slut mellan er men de kanske var de rätta, eller ja vad ska man säga .. :/ som sagt, behöver du mig finns jag. <3

2009-12-28 @ 15:50:20
URL: http://jagkallashon.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: