♥Grattis♥

.. Idag fyller Tobias år så grattis grattis. Hoppas du får en härlig dag, tråkigt att man inte kunde vara en del av firandet idag, ser er alla som min familj. Jag är glad vi kan vara vänner i alla fall =).. Kramar..

Jag vaknade redan 04:00 ca idag.. uscha,, Hade gått och lagt mig vid 01:00 och hade hoppats på att somna ganska snabbt, vilket jag gjorde MEN, hade inte räknat med att vakna nästan lika snabbt och åt skogen för tidigt!.
Jag kom och tänka på en massa saker som att jag glömt lämna in papper till försäkringskassan så inga pengar dyker upp denna månad vilket är KRIS!.. Kom även på att mitt liv står helt jävla stilla.. Känns så fel.
Inget jobb, ingen ork, ingen pojkvän, aldrig varit förlovad (Tack gode gud eftersom jag inte träffat mr right än), Inga barn aldrig bott hemmifrån, haft körkort i 5år men aldrig ägt en egen bil, ingen ekonomi, ser bara denna sekund och hör hur dem bläddrar förbi, ser mina ben röra sig, hör mitt hjärta banka men seringen framtid. Det känns verkligen skit.. jag är 24 går mot 25.... Mina bästa år helt jävla bort slösade. Minns typ INGET som är värt att minnas. Dem saker som är värda att minnas är bara smärsamma minnen av någon man tvingades att leva utan.. M.m..

Jag MÅSTE ta mig i kragen, jag måste uppnå saker, jag måste lära mig se mitt liv utifrån som om jag hade en inverkan på mig själv, jag måste lära mig öppna ögonen och bearbeta det som gör ont, det onödiga lidandet, jag får inte stänga det inom mig längre. JAG måste bli lycklig på EGEN fot. Inget jag är van vid. hatar att vara ensam var av många förhållanden och inga mr right.

Dock trodde jag på mig och Tobbe och han väckte känslor som ingen annan,,. Första killen jag kände jag ville förlova mig med och skaffa barn med MEN det kan även innebära att jag har mognat,, att det är min tid nu. Jag behöver bara träffa den rätta så är jag redo att börja leva på riktigt.. JAG, leva... Aldrig hört mig själv säga dem orden.. Bara orden ge upp, dö och annat negativt.. Har blivit så sjukt negativ dem sista åren.. Som om jag ställer in mig på att allt blir bara skit ändå, lika bra att anpassa sig och bli mindre sårad... Men NÄ det är slut på det nu..

Nu börjar livet 2010 här kommer jag =)
/Stina♥



 


Kommentarer
Postat av: Conny

tumme upp för det :)

2009-12-30 @ 11:45:20
URL: http://enjavla.blogg.se/
Postat av: krolle

go baby go..

2009-12-30 @ 12:27:02
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-12-31 @ 15:12:54
Postat av: Meddy

Bra gumman! Så ska det låta.... Kram


♥Skriv gärna en rad♥: