♥....♥

... Iförrgår åkte jag med Emelie, Thomas och Jonas hem till Robins lägenhet för att titta film =). Trevligt sällskap. jag skulle egentligen jobba igår men chefen var sjuk så åkte med Emelie hem och sov över där,. hennes päron spang som tokar genom dörren tre gånger och jag trodde fan jag skulle göra i Emelis säng haha :P men det klarade sig. När vi stigit upp och ätit frukost gick vi och klädde oss varmt och gick ut och hämtade in hennes häst Morten som är ett fullblod, riiktigt fin pojke =). Tog lite bilder när hon red, vissa blev skit bra och kommer läggas in här så fort min kamera kommer hem igen =). Efter hon ridit färdigt så tog vi in varsin islands häst, och ut på en lektion av Emelies mamma, hon är bara för söt hehe =)
Efter ridningen ringde min älskade pojkvän och bråkade med mig igen, lite smått grym på det. Han frågade hur min dejt var igår och det var lite halv segt eftersom man var trött under filmerna men sällskapet var där inget fel på =). Så sjukt trött på förhållande just nu!.. Går inte att reda ut problem så man bygger bara på dem. Trodde vi hade haft 2 bra veckor men tydligen var det bara jag! jaja, skit samma. Inget jag vill ha med på min blogg egentligen för mitt liv är vad jag gör det till. jaja,, är väll mest skit arg nu och tar med saker jag säkert kommer ångra sen men that´s life.
Nu ska jag se om jag orkar duscha och gå ner och fixa julklappar :P



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: